שירות גרוע ואי קבלת תמורה הולמת לכסף |
נושא התלונה: |
יום חמישי 18 דצמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
עזריאלי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני חבר מועדון לקוחות של המסעדה מזה כ- 5 שנים.
מידי שנה ביום הולדתי אני מגיע עם מספר לא קטן של חברים על מנת
להינות מארוחת "אכול כפי יכולתך".
בשנה שעברה , לאור זלזול של אחראי המשמרת בנו ולאחר שיחה עימו , הובטח לי כי היחס ישתנה וכי נקבל פיצוי הנחה במחיר הארוחה.
השנה , ביום הולדתי , שוב נפגשנו כל חבריי במסעדה.
לדאבוני , שוב קיבלנו יחס מזלזל ממנהל המשמרת , ביקשנו שוב ושוב לקבל
בשר והמלצר פשוט "דילג" על השולחן שלנו.
בניגוד למשתמע , השירות שקיבלנו מהמלצרים היה מצוין , בהתחשב בעובדה
שהם קיבלו הנחיות ממנהל המשמרת.
בנוסף , אני מידי פעם אוכל במסעדות אחרות של הרשת והשירות שם מעולה ביחס לסניף הספציפי הנ"ל.
רק לידיעה - כל ארוחה כזאת עולה כ-140 ש"ח לאדם X כ-6 אנשים (מלבדי).
התמורה שקיבלנו ביחס לתשלום אינה ראויה !
תודה,
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|