פרטי התלונה

תלונות גולדן קליניק

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות מגעילה מצד מנהלת השיווק של חברת גולדן לייזר גברת מירב נושא התלונה:
מלמד שלומי שם/כינוי:
‏יום שני ‏30 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך מנחם בגין 148 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי שלומי מלמד אני לקוח של החברה כבר מדצמבר 2004 אני עושה טיפול הסרת שיער בלייזר. בשנת 2004 התחלתי את טיפולי הסרת שיער בלייזר באיזור גב כתפיים
ברצוני לציין שביום הרישום פורסם שיש להם סניף בפ"ת והם בשיפוצים בסניף .
אין בפ"ת ולא היה סניף של החברה שזה ממש מעצבן מפני שמתי שיש לי טיפול אני צריך לנסוע לת"א שבכל שעות היום יש עומס על הכבישים שזה מהווה לי ביזבוז של זמן יקר. ברצוני לציין שבפ"ת ישנו סניף של נאטורפיל ליד ביתי אבל הם היו יותר יקרנים מהחברה הנ"ל. וכמו שאמרתי החברה גולדן קליניק התחייבה בפני וגם פירסמה זאת שהם פותחים סניף בפ"ת ואמרתי לעצמי לא נורא אני יעשה טיפול או שני טיפולים ואז הם יפתחו את הסניף בפ"ת כמו כן הם לא פתחו ואני עדיין עושה טיפולים בת"א כמו כן חשוב לציין שלפעמיים אין גם חניה ואני לא צריך להגיד מה זה למצוא חניה בת"א.
ברצוני לציין שהחברה גולדן לייזר זאת חברה לדעתי אינה אמינה עקב כך שבין כל טיפול לטיפול כל פעם מתחלפים האנשים שאיתם אני נמצא מולם לדוגמא מאז שאני נמצא בחברה הוחלפו קרוב ל-4 רופאות שכל אחת מהן כנראה מתחילה את הטיפול בי לפי מה שהיה יודעת ולא מכירה את הרקע ההיסטורי שלי לדוגמא הוחלפה פעם רופאה והרופאה החדשה עשתה לי את הטיפול כאשר מסיימים את הטיפול מורחים את האיזור במשחה שנקראת ביאפין או משהו בסיגנון או אלוורה ואני אלרגי למשחת ביאפין ועברתי קרוב ל 6 ימים של פריחה בכל הגב . בגלל זה חשוב מאוד לשמר את הרופאה שהיא עובדת מול הלקוחות כמו כן הוחלפו כל אנשים המשרד בין עם פקידה ובין עם סיסטטנטית לרופאה.
זאת רק טיפה הקדמה לגבי החברה גולדן קליניק (לייזר) בקצרה.
בתאריך 30.1.2006 היה לי טיפול הסרת שיער בלייזר בגב לפני הטיפול דברתי עם הפקידה בשם רוזי דרך אגב הבחורה יודעת לתת שירות שחבל על הזמן, ואני מתיעץ איתה לפעמים באותו יום אמרתי לה רוזי זה לא עסק אני כבר בטיפול 8 ואני לא רואה תןצאות היא אמרת שהיא תבדוק ותגיד לי מה עושים.
בקיצור פנתה אלי מנהלת השיווק של החברה ששמה מירב בפוזה שאני לא יכול לתאר לכם כאילו אני בחקירה הרגשתי שאני לא בסדר שאני מתלונן.
אני לא יודע מה הקשר בין מנהלת שיווק שהיא תסביר לי מדוע אני לא רואה שיפור אלא הרופאה אמורה לומר לי מה לעשות .
מפה לשם היא אומרת לי" שיש לי מפרצים השיער בראש שנושר לי השיער בראש וצומח לי בגב וזה קשור להורמונים שלי" לא הבנתי על מה היא בדיוק מדברת ואמרתי לה איך או מה אפשר לעשות היא אמרה "תאשים את ההורים שלך" אני הייתי בשוק אייך שמנהלת בכירה שיש לה משרד שלה והכל מדברת ככה ללקוחות שלה ואני לא ידעתי מה להגיד ואז אמרתי לה ואני יתלונן עליה ועל החברה שלה באתר תלונה ועם צריך אז זה ידלוף לעיתונות והיא אמרה לי "גם 50,000 אנשים אמרו לי את זה פה בחרה ואף אחד לא עשה כלום" אני אמרתי לה שאני יעשה את זה וזה יקח מקסימום חודש והיא אמרה לי " אין בעיה אני ממתינה ואל תשכח אתה הבטחת לי שמקסימום תוך חודש אני יראה את התלונה" יצאתי מהחדר ודברתי עם הפקידה(רוזי) והיא שמעה הכל והיא הייתה בשוק אייך שהיא דברה והיא אמרה לי שפעם ראשונה שהיא שומעת ככה שהיא מדברת היא ממש לא ידעה מה לומר לי היא הייתה בשוק שהיא שמעה את מירב גם אחרי שיצאתי מהמשרד שלה היא צעקה לי "אני ממתינה חודש אל תפשל אני רוצה לראות שאתה תתלונן עלי" .
בקיצור יחס כזה בחיים שלי לא קיבלתי מאף אדם ברצוני לציין שאני אדם מאוד מכובד ויש לי גם חברה שאני מנהל אותה ואני רוצה לציין שאני לא הייתינותן לעולם שירות כזה ללקוח. אבל כנראה אחרי שמשלמים לחברה והם "תופסים אותך בביצים" לא מעניין אותם לא יחס אנושי ולא כלום.
אני דורש בזאת את התייחסות של החברה בנושא הזה .
עוגמת נפש סוג הנזק :
ראשית פיתרון מידי לבעיה עם גברת מירב מה שהחברה תמצ פתרון נדרש :

גולדן קליניק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה