פרטי התלונה

תלונות גולדן קליניק

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הרעה תנאים ושירות מבזה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים שילמתי לבית העסק עבור טיפולי הסרת שיער בעורף ובגב. מנהלת הסניף היתה בחורה אשר הכרתי וסמכתי עליה. נאמר לי שעלי להגיע לטיפול פעם בחודשיים, והוסבר לי מה כולל הטיפול - גילוח האיזור המיועד להסרה, טיפול בלייזר ולסיום מריחת משחה מרגיעה. שני הטיפולים הראשונים עברו בצורה חלקה ומשביעת רצון. לקראת הטיפול השלישי גיליתי כי מנהלת הסניף הוחלפה וכי היו צמצומים בסניף. בשיחת הטלפון שנועדה לוודא את הגעתי, נאמר לי שעלי לגלח בעצמי את האיזור המיועד - להזכירכם, מדובר בגב, מה גם שאני לא שש לבקש ממישהו שיגלח את הגב שלי. הוסבר לי שהם אינם מעסיקים סייעות יותר, ולכן יהיה עלי לעשות זאת בעצמי.
גרוע מכך, יום לפני הטיפול גיליתי שלא אוכל להגיע לטיפול עקב סיבות אישיות. התקשרתי לבטל את הפגישה ולקבוע תור חדש, אך נאמר לי שהתור הבא יהיה רק בעוד חודש, משום שהם עברו לעבוד שלוש פעמים בשבוע בלבד, עקב אותם צמצומים.
ביקשתי לקבל בפקס העתק של החוזה עליו חתמתי, ועד עכשיו לא שלחו לי אותו. ביקשתי גם לשוחח עם מנהל בכיר יותר, ועד עכשיו הוא לא חזר אלי, ומנהלת הסניף לא הסכימה למסור לי טלפון של משרדי הנהלת החברה.

בקיצור, זהו מקרה ברור של הפרת התחייבות חוזית, הרעה בתנאי שירות שהובטחו ושירות פשוט משפיל ומקומם.

בברכה,

רובי גיא.

גולדן קליניק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה