|
|
|
|
|
|
סגרו סניף ללא הודעה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 04 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קבעתי תור לטיפול ( שני במספר) , וכשהגעתי למשרד , לא היה משרד, הכל היה מפורק ואף אחד לא היה שם ולא היה שלט שמסביר את הדבר. ניגשתי למשרד ליד ושאלתי איפה "גולדן קליניק" והם הודיעו לי שהם סגרו את הסניף ועזבו. אני הייתי המומה משום שלי אף אחד לא הודיע על שום דבר. מאז אני מנסה ליצור קשר עם החברה ואף אחד לא עונה לי ולא יוצר קשר בחזרה השארתי 5 הודעות לפחות לכל הסניפים .ואחת הבעיות שאין אפילו למי לפנות.
ואני כבר שילמתי 1500 שח. ואין עם מי לדבר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ליצור קשר מיד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גולדן קליניק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|