פרטי התלונה

תלונות סקאן אנד גו

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נגן MP3 אשר הגיעה לא תקין והוחלף כעבור כחודש וחצי בנגד לא תקין נוסף נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רח' אגסים 8 ,בנימינה כתובת:
תיאור הבעיה:
נגן MP3 אשר הגיע לביתי נמצא לא תקין והוחזר לחברה כעבור 4 ימים , את הנגן השני קיבלתי כעבור חודש וחצי וגם הוא נמצא לא תקין. לבקשת החזר כספי קיבלתי תשובה שלילית כי ,לפי הסבר נציג החברה, עבר זמן לביטול עסקה. הוא הציעה לי להחליף את הנגן בשנית, אך אנני מעוניינת בחשש לעיקוב נוסף וקבלת מוצר לא איכותי נוסף.
החזר כספי פתרון נדרש :

סקאן אנד גו שירות לקוחות

, תגובה:
אלי, מנהל שם ותפקיד:
צר לי על המקרה, אבל הלקוחה אינה מדייקת.
1. הנגן לא נרכש אצלנו , אלא בחברת אולסייל.!!
תגובה:
1. אנחנו סיפקנו, לבקשת אולסייל, את הנגן ללקוחה מייד לאחר שקיבלנו ההזמנה מאולסייל.
2. הנגן נשלח ללקוחה חדש ותקין, לאחר שנבדק ועבר ביקורת איכות קפדנית.
3. הלקוחה ביצעה כנראה בנגן שימוש לא סביר, והעתיקה שירים שאינם חוקיים,או שאינם בפורמט תקין, ולכן הנגן נתקע.
4. ניסינו לסייע ללקוחה לפתור הבעייה באמצעות אימייל, אבל לא הצלחנו.
ביקשנו מהלקוחה לשלוח אותו לשירות, כמקובל.
5. החלפנו את הנגן שקיבלנו בנגן חדש!, ושוב הלקוחה ביצעה פעולה לא סבירה, הנגן נתקע, וכעת היא דורשת את כספה בחזרה.
6. לפיכך, נוכל רק להחליף לה בנגן אחר, ולהמליץ לה לשמור על הנגנים שלה יותר טוב.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה