|
|
|
|
|
|
נגן באיכות ירודה שמיובא ומופץ עי"י החברה. |
נושא התלונה: |
יום שני 23 מאי 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
האגסים 8 בינימינה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
במאי 2005 קניתי לבתי נגן אם פי 3 מחברת סקאן אנד גו, שכתובתה האגסים 8 בינימינה, דרך אתר אולסייל. כעבור פחות מחודש חדלו האוזניות לעבוד. פניתי בטלפון לחברה, והם שלחו לי אוזניות חדשות.
כעבור חודש וחצי מיום קבלת הנגן, הנגן חדל לעבוד.
בתי שהתה באותה עת בחו"ל והנגן היה איתה, ולכן יצרתי עם החברה קשר כחודש וחצי לאחר שהנגן חדל לעבוד, עם חזרתה לארץ בספטמבר. כבר אז היה ברור לי שהנגן לא אמין, וביקשתי שיחזירו לי את כספי אך הם סרבו, ולא נותר לי אלא לשלוח אליהם את הנגן לתיקון.
כעבור כחודש קיבלתי נגן חדש בדואר.
בינואר שוב חדל הנגן לתפקד. בהתכתבות באימייל עם מנכ"ל החברה אלי וייזנר הוא אמרת לי כי עלי שוב לשלוח אל החברה את הנגן לתיקון. אני סבורה שהנגן אינו אמין, (מה שהוכח מעל לכל ספק, ומתואר כאן). ולא ייתכן שאני כלקוחה ששילמה עבור מוצר שאמור לעבוד ללא דופי,אסבול ממוצר שאינו עובד, ובנוסף - אטרח ואתעסק עם טלפונים, משלוחים בדואר, איסוף מהדואר וכו'.
|
עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סקאן אנד גו שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלי, מנהל |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
ללקוחה הובהר שיש רמות שונות של נגנים.
הלקוחה מצפה לקבל מוצר מדהים במחיר זול, ולצערי זה לא ניתן, לא אצלנו ולא בשום מקום.
יש קשר בין מחיר לאיכות.
במחיר ששילמה הלקוחה, קיבלה שירות מצוין, כולל החלפת אוזניות - שאינן באחריות - כולל החלפת נגן לאחר כחצי שנה.
|
תגובה: |
בנוגע להחזר כספי - לצערי לא ניתן לאחר 14 יום להחזיר כסף.
ללקוחה הוצע שידרוג לנגן קוריאני - אך היא סירבה.
הלקוחה פנתה למועצה לצרכנות - וגם שם לא נענתה לבקשותיה.
כעת, הלקוחה מנסה כל דרך לקבל את רצונה, למרות שאינה צודקת כלל וכלל.
לפיכך, מוצע לה מה שהוצע כבר לפני 3 חודשים - החלפת המכשיר והמשך האחריות. |
פתרון: |
|
|
|