פרטי התלונה

תלונות שקד טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור של בהחזר תשלום, השפלה של אישה מבוגרת וחוסר במידע נחוץ ללקוח. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11 לדצמבר 2008 קניתי כרטיס טיסה לפולין בשווי של 1770 שקל לתאריך 2 לינואר אותו נאלצתי לבטל כשבוע לפני הטיסה בסוף דצמבר בשל שירות מילואים צפוי בעזה למבצע. נאמר לי מראש כי אקבל ההחזר של תשלום הטיסה אחרי קנס עד 60 יום מהביטול. מאז יצרתי קשר כל שבועיים בו נאמר לי כי אין עדיין ו"שהם ייצרו איתי קשר",. ב10 למרץ נאמר לי כי יש בעיות עם קבלת ההחזר בשל בעיות עם אלעל ללא שום הפניה או הסבר מעבר לכך. ב16.3 הגיע התשלום אחרי קנס על ביטול (כמעט 90 יום מיום הביטול בניגוד לתקנון החברה!!). דיברתי עם זמירה, האחראית על החשבונאות בשקד טורס ואמרתי לה שאמא שלי תיקח הכסף 330 דולר אחרי ניכוי של 100 יורו. אימי הגיע למחרת שם איש לא עזר לה, צעקו עליה שאין להם מושג על מה מדובר, גירשו אותה, איימו במשטרה וכל זה מכיוון שלא מתחשק להם לפתוח הקופה או לפחות להתקשר לזמירה המודעת לבואה של אימי. אימי חולת סכרת וסבלה רבות בשל כך!!!! בסופו של דבר הם התקשרו לזמירה שאישרה זאת במקום!!! אני דורש טיפול בנושא, כולל פיצוי על ההמתנה של 90 היום במקום ה60 כאמור על-ידם בתקנון, החזר הקנס של ה100 יורו ופיצוי על עגמת הנפש!!! בתודה מראש, דרור אברהם.
כספי ובזבוז זמן!! סוג הנזק :
פיצוי על עגמת הנפש, החזר שווי הקנס בשל האיחור, פיצוי על ההמתנה של 90 היום! פתרון נדרש :

שקד טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה