פרטי התלונה

תלונות שקד טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוייבתי בתשלום על שינוי תאריך חזרה לארץ נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כיכר העצמאות 10 נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23/6/05 רכשתי כרטיס טיסה לארצות הברית מחברת תיירות שקד טורס.
כמה ימים קודם הרכישה התקשרתי להרבה חברות ובשקד טורס מצאתי כרטיס הכי זול.
בשיחת טלפון עם ניקול נדג'אר, יום קודם הרכישה נאמר לי כי במידה ואני ארצה לשנות את התאריך טיסה חזרה לארץ, פעם ראשונה תהיה ללא תשלום.
בתאריך הנקוב, הגעתי לסניף בנתניה כדי לרכוש את כרטיס הטיסה. ישבתי עם ניקול והיא הסבירה לי הכל ואמרה לי שהיא נוקבת סתם תאריך בכרטיס טיסה, בכדי שהמקום ישוריין למעני ומתי שאני ארצה אני אוכל לשנות את התאריך ללא תשלום.
אחרי עוד הסברים ולפני שמסרתי לידיה את הכסף, שאלתי בפעם השלישית אם היא בטוחה שמתי שאני ארצה אני אוכל לשנות את התאריך וזה לא יעלה לי כסף וניקול אמרה שאין שום בעיה, זה לא יעלה לי כלום בשינוי ראשון ומשינוי תאריך שני ומעלה אני אשלם 100 דולר.
ניקול הדפיסה את הכרטיס ומסרה לי את כל הטפסים, שילמתי לה והלכתי שמחה.
טסתי לארה"ב, טיילתי ונהניתי. אבל מאסתי בחו"ל ורציתי לחזור ארצה.
התקשרתי לאולימפיק ארליינס (חב' התעופה שבה טסתי), כדי לשנות את התאריך והם אמרו לי שאני אצטרך לשלם על השינוי 60 דולר.
שיריינתי בינתיים מקום באחת הטיסות וביקשתי ממכר שלי בארץ שיתקשר לניקול משקד טורס כדי לשאול על מהות התשלום.
ניקול קצת שיחקה איתו, לא ענתה וכשענתה אמרה שתחזור ולא חזרה. עד שלבסוף הוא תפס אותה ושאל אותה למה אני צריכה לשלם 60 דולר אם היא אמרה לי לפני שקניתי את הכרטיס שאני לא אצטרך לשלם? ניקול אמרה לו שאני אגיד תודה שזה רק 60 דולר, כי הם גובים בד"כ 100 דולר על השינוי.
המכר שלי חזר אליי עם תשובה ובאותו רגע ידעתי שרימו אותי.
הגעתי לשדה התעופה בחו"ל ושילמתי 60 דולר בלית ברירה. אחרי כמובן בירורים נוספים עם חב' התעופה אולימפיק בארה"ב שאמרו לי שאם ניקול הייתה רושמת אותי במחלקה j או g (אני לא זוכרת בדיוק), במקום במחלקה k אז לא הייתי צריכה לשלם. ושוב הרגשת הרמאות עלתה.
מארה"ב טסתי לאתונה (חניית ביניים) ומשם לישראל.
בשדה התעופה באתונה שלחו אותי לאחד הדלפקים כיוון ששיניתי את תאריך הטיסה.
באותו דלפק, פגשתי זוג ישראלים שגם הם שינו את תאריך הטיסה והם לא שילמו כלום על השינוי כי סיווגו אותם מהתחלה למחלקה g/j.
וזה כמובן עוד יותר עורר את כעסי.
חזרתי לארץ עם הקבלה של 60 הדולר וניגשתי עם הקבלה והכרטיס לשקד טורס.
ניקול הייתה עסוקה דיי הרבה זמן עם לקוחות וסבלנותי פקעה אז שאלתי מישהו שהוא במקרה המנהל אם הוא גם יכול לעזור לי או רק ניקול? והמנהל אמר שגם הוא.
הצגתי בפניו את כל הרשום לעיל, ואמרתי לו שאם ניקול לא הייתה אומרת לי מלכתחילה שהשינוי יהיה בחינם, אז אני הייתי מבקשת ממנה לנקוב בתאריך מסויים ולא על דעת עצמה.
ניקול פתאום הפסיקה להתעניין בלקוחות שישבו מולה והתחילה בשקרים שהיא אף פעם לא אמרה לי דבר כזה שלא צריך לשלם ושאני שקרנית. הייתה שם עוד סוכנת שפתאום משום מקום קפצה ואמרה שהיא שמעה את ניקול אומרת לי שאני אצטרך לשלם. בחיים לא ראיתי אותה קודם ואת העיסקה עם ניקול סגרתי רק עם ניקול. ואיך אחרי 3 חודשים היא זוכרת מה שניקול אמרה?!
המנהל ביקש ממני להשאיר את כרטיס הטיסה עם הקבלה אצלו, ואמר שיברר עם חב' התעופה ושיחזרו אליי.
בשלב הזה כל כך הצטערתי שלא רשמתי את השמות של הזוג מאתונה, כך לפחות הייתה לי הוכחה. אבל אני יודעת שחב' התעופה יודעת מי שילם ומי לא.
הסתיימה לה שנת 2005 ואף אחד לא חזר אליי משקד טורס. המזל שלי הוא שצילמתי את כרטיס הטיסה והקבלה כי הם בטח דאגו להעלים את המקור שהשארתי ברשותם.
לדעתי הם לא בדקו כלום עם אף אחד.
בתחילת 2006 התקשרתי לניקול משקד טורס. הטחתי בפני את העובדה שארבעה חודשים עברו ואף לא תשובה אחת.
היא פתאום נזכרה בי ואמרה שלא רק שהייתי צריכה לשלם 60 דולר, אלא שאני צריכה להוסיף עוד 40 דולר.
התשובה שלה לא הייתה עיניינית ונשמעה כאילו עכשיו הומצאה.
סיימתי את השיחה בשאלה: "אז אני מבינה שאני צריכה לפנות לבימ"ש?" וניקול ענתה: "כן, תפני לבימ"ש" ןניתקה את הטלפון.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי + התנצלות פתרון נדרש :

שקד טורס שירות לקוחות

, תגובה:
ניקול - סוכנת נסיעות שם ותפקיד:
תחילה ברצוני להתנצל על אי ההבנה שנוצרה בינינו.
כאשר הזמנת את כרטיס הטיסה הסברתי לך כי דמי שינוי בחו"ל , לפי חוקי חברת התעופה אולימפיק איירליינס הם 50$ במקום 100$. מכיוון שהם גבו ממך 60$ אנו נחזיר לך בזאת 10$.
תגובה:
התנצלות והחזרה של 10$ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה