פרטי התלונה

תלונות אורגון מעצב החלונות

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר שהתשלום עבורו בוצע , התעלמות וחוסר שירות הוגן ללקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
משרדי ההנהלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני פונה אליכם מאחר וכל פניותיי לחברת "אורגון" עולים בתוהו ואינם זוכים למענה ולטיפול.
במסגרת השירותים שקיבלתי מקבלן הדירה נדרשתי להזמין וילונות דרך "אורגון". נציג החברה הגיע לביתי מספר פעמים לקחת מידות. בתאריך 4.3.2011 הגיע המתקין להרכיב את הוילונות והסתבר שאחר הוילונות לא התאים לחלון בו היה צריך להיות מותקן.
חוסר ההתאמה נבע מטעות של מודד החברה (המידות היו גדולות בכ-5 ס"מ ושרשרת הגלילה מוקמה בצד הלא נכון). אי לכך ביקשתי מהמתקין לא להרכיב את הוילון במתכונתו הנוכחית וביקשתי לקבל את הוילון כפי שהזמנתי.
מזה שלושה שבועות אני מתקשרת לחברה, משאירה הודעות, שולחת פקסים ומיילים וזאת ללא כל מענה מצד החברה. אני מבזבזת את זמני בהתקשרויות כאשר בכל פעם שאני מבקשת לדבר עם המנכ"ל או מנהל שירות הלקוחות אני זוכה לניתוק, המתנה על הקו או תשובה מתחמקת הוא לא נמצא.
בתאריך 20.3.11 דיברתי עם מנהל שירות הלקוחות והוא הבטיח לתת תשובה תוך יומיים. למותר לציין, כי עד עתה לא קיבלתי ממנו מענה. ההתנהלות היא התעלמות מוחלטת מפניות של לקוחות.
ברצוני לציין כי התשלום עבור הוילון כבר חוייב בכרטיס האשראי כ- 300 ₪ והמוצר אינו בידי. אין לי ספק כי לו לא הייתי משלמת עדיין על המוצר הייתי זוכה להתייחסות אך מאחר וכבר שילמתי – לאורגון אין עניין לטפל בבקשה.
אינני חושבת שאני צריכה לשלם מכיסי על התנהלות כה כושלת ועל חוסר מקצועיות של סוכן. אני בסך הבהרתי למנהל שירות הלקוחות שאני רוצה את המוצר כפי שביקשתי אותו ואם אין בכוונתם לספקו אז שיזכו את חשבוני בסכום שחוייב.
אינני מתכוונת לשאת בכל תשלום נוסף מעבר למה ששילמתי.

אודה להתערבותכם בכדי לסיים את הנושא.

תודה
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :

אורגון מעצב החלונות שירות לקוחות

, תגובה:
אבי ברוך - סמנכ"ל שם ותפקיד:
1. אין שום טעות. הוילון תואם לחלון ולהזמנה, המודד ביצע את הזמנה בנוכחותך, הסביר לך מהם המידות ואיפה יתלה המוצר ואף דאג להחתים אותך על המידות בהתאם לבקשתך בהזמנה.
2. על אף כל זאת כאשר הגענו להתקנה ביקשת לבצע שינוי בהזמנה – להצר את הוילון ברוחב ולהחליף צד מנגנון.
3. על התיקון ניתנה לך הצעת מחיר סמלית בגובה 180 ₪ כולל מע"מ – ולאחר דין ודברים איתך אף החלטנו לפנים משורת הדין לתת לך הצעה של 90 ₪ לתיקון שזהו מחיר מגוחך לכל הדעות.
4. התנהלותך מוזרה ואף לא מכובדת , ניסינו מספר רב של פעמים לבוא עימך להסדר אך מזגך החם הותיר לך לנתק לנו את הטלפון בכל פעם. על כן שלחנו לך הצעתנו אף בדואר רשום.
כידוע מוצרי אורגון מיוצרים לפי מידה ובהזמנה מיוחדת וזאת בהתאם לבחירת הלקוח כפי שנעשה בדירתך.
תגובה:
אישור ההצעה כפי שמתואר לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה