פרטי התלונה

תלונות Austrian Air Line

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס של 100 יורו בגין הנפקת כרטי טיסה חלופי נושא התלונה:
זבולוני מרדכי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏02 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תל-אביב בן-יהודה 1 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל חזרנו בטיסה ממדירה לליסבון -וינה -נתב"ג בצ'ק אין במדירה קיבלנו כ. עליה לליסבון אבל המזוודות נישלחו ישר לנתב"ג בשל שגגה כרטיס הטיסה חזור של אישתי הוכנס למזוודה וכאמור נישלח ישר לנתב"ג . בליסבון כשרצינו לעשות צ'ק אין לוינה התבררלנו שהכרטיס לא אצלנו והוא כנראה נמצא במטען המזוודות לאחר טיפול של נציג מקומי המטפל באוסטריין הפתרון היה שנקנה כרטיס חדש לאותה טיסה : ליסבון וינה וכך עשינו בוינה שוב הציעו לנו לקנות כרטיס חדש לקטע וינה נתב"ג וכך עשינו כשהגענו לנתב"ג מייד שקיבלנו את המזוודות מצאנו בפנים את הכרטיס של רבקה פנינו לחברת אוסטריין בבקשה לקבל החזר עהתשלום הכפול ליסבון-וינה-נתב"ג חב, אוסטריין החזירה את התשלום בגין ליסבון -וינה ועל כך אני מברך אותם אבל סרבה להחזיר את התשלום של 100 יורו ששילמנו בגין הקטע וינה נתב"ג : "נאלצנו להנפיק כרטיס חלופי ואנו גובים על ך 100 יורו" כך השיבה גברת דפנה בן משה מנהלת מכירות ישראל . הצעתי לה פשרה 40 יורו עלינו כדמי טיפול בכפל הכרטיס ושיחזירו 60 יורו אבל גב' בן משה סרבה
ו
כספי סוג הנזק :
לקבל את הפשרה פתרון נדרש :

Austrian Air Line שירות לקוחות

, תגובה:
בן משה דפנה - מנהלת מכ שם ותפקיד:
צר לנו על אי הנעימות שנגרמה לנוסעים, אולם, כפי שהסברנו לנוסעים במכתבינו (מיום 20 בספט', 3 באוק', ו-18 באוק'), היה על הנוסעים להתייצב לבידוק לטיסה עם כל המסמכים הרלוונטיים לרבות כרטיסי טיסה. מאחר וכרטיס הטיסה לא היו ברשותם אלא נשלח על ידם במזוודה, נציגנו בוינה נאלצו לשחזר את נתוני הכרטיס ולהנפיק חדש במקומו. עבור אי הצגה של כרטיס טיסה בתוקף והנפקת כרטיס חלופי, אוסטריאן גובה סכום אחיד של 100 אירו (אשר נקבע ע"י משרדנו הראשי בוינה). אנו מתנצלים אולם אין באפשרותנו לשנות או להוזיל סכום קבוע זה. תגובה:
על הנוסע לקבל את ההסברים שנשלחו אליו ולהבין שמחיר הנפקת כרטיס חדש הינו אחיד, נקבע ע"י משרדנו הראשי בוינה ולא ניתן לשינוי.
הנוסע אחראי לכך שלא הציג את מסמכי הטיסה במועד הבידוק לטיסה.
אין באפשרותנו להחזיר לנוסע את הסכום ששילם בגין החלפת הכרטיס.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה