פרטי התלונה

תלונות Austrian Air Line

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס האשראי שלי למרות שלא ניתן כל שירות / מוצרns and c נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פניתי לאתר חברת בליק תיירות להזמין טיסה. http://www.blik.co.il
נתבקשתי להכניס את פרטי כרטיס האשראי. קבלתי הודעה כי ההזמנה לא בתוקף כל עוד לא נוצר עימי קשר לאישור. לאחר חצי יום עדיין לא חזרו אלי. התקשרתי לחברת בליק. היה קשה מאד להשיג שם מענה. כשכבר ענו ניתקו מייד. כך כמה פעמים. בהמשך ענה לטל' אדם- נקרא לו צביקה (שאח"כ עוד ייתקשר אלי). הסברתי שאני מבקש לבטל את הזמנתי שכן לא קבלתי אישור ולא אוכל להמתין יותר מדי שכן הטיסות מתמלאות.
צביקה נתן לי תשובה מוזרה מאד. "אני לא מטפל בעיניין זה. העובד שמטפל לא נמצא". לשאלתי היכן הוא, הוא ענה "עזב".
בקשתי מצביקה שיעביר לעובד האחראי, אם יחזור, כי לצערי, במצב זה עלי לבטל את הזמנתי. הוא אמר כי לא ניתן לבטל והמנהל יחזור אלי.
אכן חזרו אלי תוך שעה או שעתיים. אך היה זה אותו צביקה (ככל הנראה צביקה קרפל מנכ"ל בליק- לפי אתר החברה).
הצביקה שחזר אלי ידע להגיד כי פניתי לחברתו ובהמשך אמר כי לא ניתן לבטל ללא דמי ביטול וציין כי הוא מלומד היטב בחוק להגנת הצרכן. חזרתי על כך שאני מבטל ומבקש לא לחייב אותי שכן גם בעת ההזמנה הובהר כי אין אישור לעסקה.

השיחה הסתיימה ותוך כשעתיים קבלתי שיחה לא צפויה- הפעם מגב' בחברת בליק.
היא כאילו לא הכירה את הביטול והביטול הנוסף ב-2 שיחותי עם צביקה וצביקה.
להיפך, היא בקשה לאשר את ההזמנה וטענה שהיא מכינה את הכרטיסים.

הסברתי לה בסבלנות על כך שהודעתי פעמיים על ביטול אחרי שלא קבלתי כל אות חיים והיה קשה להשיגם בטל' והשיחה הסתיימה.

גיליתי שחברת בליק תיירות חייבה אותי ע"ס 173 ש"ח. מעניין איך הגיעו לסכום זה ולא פחות מעניין שהוא בניגוד לרשום במדיניות הביטולים של האתר- 5% או 100 ש"ח- הנמוך מביניהם.

את הטיסה הזמנתי דרך חברה אחרת מוכרת יותר ושם הטיפול היה ללא דופי.



בזבוז זמן והיכרות עם הצד המכוער של העסק המנצל כשיטה את הלקוח סוג הנזק :
החזר 200% מהחוב והתנצלות פתרון נדרש :

Austrian Air Line שירות לקוחות

, תגובה:
Tina Goldfarb - Custom שם ותפקיד:
The claim of Mr. Avraham Chami was forwarded to us through your website, however, after reading the letter of complaint, we understand that it was wrongly sent to Austrian Airlines and should be forwarded to the relevant travel agency/Blik travel.
Best regards,
Tina Goldfarb
תגובה:
forward the above claim to Blik travel as it has nothing to do with Austrian Airlines פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה