|
|
|
|
|
|
נזקים לנוסעים-יחס מחפיר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 22 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
רח בן יהודה 1 תל אביב 63801 |
כתובת: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הטיסה מתל אביב להלסינקי התעכבה לכן נאלצנו להתעכב לילה בוינה. החברה מתעלמת מאחריותה ומסרבת לשלם הוצאות מלון ללילה לשני נוסעות. (הציעו שיחכו בשדה כל הלילה)
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר הוצאות מלון 135 יורו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Austrian Air Line שירות לקוחות
, תגובה:
|
רבקה גוטמן, מזכירת הנה |
שם ותפקיד: |
דפנה בן-משה, מנהלת המכירות של אוסטריאן אירליינס היתה בקשר עם סוכנת הנסיעות של הנוסעת בנסיון להגיע לפתרון אפשרי עם גב' בטינו, אולם ללא הצלחה. |
תגובה: |
לא נמצא פתרון |
פתרון: |
|
|
|