פרטי התלונה

תלונות Austrian Air Line

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזקים לנוסעים-יחס מחפיר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח בן יהודה 1 תל אביב 63801 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הטיסה מתל אביב להלסינקי התעכבה לכן נאלצנו להתעכב לילה בוינה. החברה מתעלמת מאחריותה ומסרבת לשלם הוצאות מלון ללילה לשני נוסעות. (הציעו שיחכו בשדה כל הלילה)
כספי סוג הנזק :
החזר הוצאות מלון 135 יורו פתרון נדרש :

Austrian Air Line שירות לקוחות

, תגובה:
רבקה גוטמן, מזכירת הנה שם ותפקיד:
דפנה בן-משה, מנהלת המכירות של אוסטריאן אירליינס היתה בקשר עם סוכנת הנסיעות של הנוסעת בנסיון להגיע לפתרון אפשרי עם גב' בטינו, אולם ללא הצלחה. תגובה:
לא נמצא פתרון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה