פרטי התלונה

תלונות קרייזי ליין

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
קניון הצפון כתובת:
נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
1. אני פונה אליכם בשמה של סבתי, שהינה לקוחה ותיקה ונאמנה של רשת "קרייזי ליין".
2. בתאריך 6.2.06 ערכה סבתי קניה מכובדת מאד בסניף נהריה (קניון הצפון) בסכום של 883 ש"ח. הקנייה כללה בין היתר חולצת סריג גולף בצבע בורדו.
3. לאחר כביסה ראשונה של החולצה, שכובסה לפי ההוראות שהיו רשומות עליה, החולצה הפכה ממש לסמרטוט! הצבע שלה דהה ונוצרו בו פסים מוזרים.
4. סבתי חזרה לסניף בו קנתה את החולצה והמוכרת הבטיחה לשלוח את החולצה למעבדה. החולצה חזרה לאחר זמן מה עם המסקנה שהנזק לחולצה נגרם עקב כביסה לא נכונה וכי לא מגיע לה זיכוי או החלפת המוצר.
5. בעקבות שיחה עם מנהלת החנות, נשלחה החולצה בשנית למעבדה וחזרה עם אותה המסקנה.
6. לצערי איני יכולה להבין או לקבל את התנהלות הרשת במקרה הזה. סבתי לא מכבסת את בגדיה מהיום ולא מאתמול וכמו כן, היא מקפידה לעקוב אחר הוראות הכביסה. לכן, מאמינה אני כי היה זה פגם במוצר ולא שימוש לא נכון בו שגרם לנזק.
7. מוצאת אני טעם נפגם בתשובתה של הרשת כפי שנמסרה לסבתי. לא קיבלה היא שום דבר בכתב מן המעבדה, לא מסקנות ובטח שלא פירוט של הדרך בה נבדקה החולצה. במצב כזה, לצערי, נדמה שזו מילתה של סבתי מול מילת הרשת... והחזק מנצח.
בימים שבהם אפילו בגדים שנקנים בשוק לא נהרסים מכביסה עדינה שנעשית לפי הוראות היצרן, איני מוצאת שום סיבה שנזק כזה יגרם לחולצה. ועל אחת כמה וכמה, אין שום סיבה ש"האשמה" תוטל על סבתי, ללא כל אפשרות לקבלת זיכוי או החלפת החולצה.
8. אודה לבדיקה מחודשת של הנושא. ולבחינת האפשרות למתן זיכוי. כלל לא מדובר פה בנושא של כסף אלא בנושא השירות והיחס בלבד!

תודה מראש.
תוצאות המעבדה בכתב + זיכוי פתרון נדרש :

קרייזי ליין שירות לקוחות

, תגובה:
מויאל רחל -מנהלת שירות שם ותפקיד:
הגב' הנכבדה,מסרה פריט לחנות בטענה שלאחר כביסה הסריג נראה "סמרטוט". בבדיקה נתגלו נתונים חד משמעיים לכביסה בניגוד להוראות, ואין מדובר באיכות מוצר.
עשרות אלפי פריטים מדגם זה נמכרו ולקוחות אשר פועלות ע"פ הוראות הכביסה ניהנות ממוצר תקין ואיכותי לאורך זמן.
יחד עם זאת, ולפנים משורת הדין הלקוחה תקבל זיכוי עבור הפריט בחנות.

בברכה
מויאל רחל
תגובה:
הלקוחה תגיע לחנות לצורך זיכוי הפריט. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה