פרטי התלונה

תלונות קרייזי ליין

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזוי ולגלוג על לקוחה וחווית קנייה שלילית ופוגעת מאוד נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏אפריל ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
וייצמן 301 כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני לשתף בחוויית קנייה מאוד שעברתי היום בסניפכם בקניון ג'י, שבכפר סבא. הגעתי עם אמי לאחר שהיא קיבלה הודעה על קבלת צעיף מתנה לרגל יום הולדתה. זמן קצר אחרי שהגענו לחנות התברר לנו שמדובר בצעיף, שמקבלים אותו רק על קנייה בחנות. קיבלתי את העניין, אך ציינתי בפני המוכרת שישנן חנויות וסניפים, אשר נותנים מתנה ללקוח לרגל יום הולדתו, ללא קשר, ובלי לחייבו בקנייה על מנת לקבל זאת. המוכרת, שאגב הציגה עצמה כמנהלת, פרצה להפתעתי בצחוק רם ומלגלג ואמרה "אז לכי לחנויות האחרות", היא המשיכה לצחוק בפניי, והוסיפה בטון מתנשא "אני ממש מורידה בפנייך את הכובע, תבחרי כאן כובע ותגידי לי איזה מהם להוריד בפנייך". ההתנהגות הייתה מבזה ביותר! היא הותירה אותי עם חוויה שלילית מאוד מהחברה שלכם. כמישהי שמבקרת תדירות בחנויות בגדים, מעולם לא נתקלתי בהתייחסות כזו! מיותר לציין שהיא הורידה לי את החשק לבקר שוב בחנויותיכם !
עלבון וביזוי בפומבי סוג הנזק :
פיצוי הוגן על היחס המשפיל והפוגע פתרון נדרש :

קרייזי ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה