פרטי התלונה

תלונות קרייזי ליין

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משחק במחירים נושא התלונה:
קס גומאנה שם/כינוי:
‏יום שני ‏21 ‏מרץ ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נצרת עילית כתובת:
קניון מבנה (קניון ONE לשעבר) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היי

אתמול בסביבות השעה שמונה וחצי בערב בחנות קרייזי ליין בנצרת עילית בקניון מבנה (ONE לשעבר). הגעתי לסטנד שרשום עליו 2 חולצות PROMO ב 99 שקל ומכנסיים ב 179.
מוכרת בשם ריטה באה ועזרה לי : בפירוש אני שאלתי: שתי החולצות במאה? אמרה לי כן כדאי לך לקחת שתיים ומכנסיים ב 180.
בערך 45 דקות התעכבתי רק לבחור איזה חולצות ואיזה מכנס, אני מגיעה סוף סוף לקופה המוכרנית אומרת לי: לא המכנס ב 150 והחולצות אחת ב 89 מה שרשום שמה לא נכון.
הלכה הסירה את השלט- אני התעקשתי שאני חייבת לקחת את החולצות במחיר שנאמר לי שבמחיר שרשום על השלט.
המוכרנית ריטה התקשרה למנהלת "מינה" והמנהלת "האדיבה" ו "החביבה" הסבירה שזאת הייתה טעות ולא יכולים לתת לי במחיר שך 100 וזאת מוכרת חדשה ...אפילו לא התנצלה וניתקה לי בפרצוף.
המוכרנית ריטה שיקרה ולא אמרה למנהלת שהיא אמרה לי שהמחיר הוא 100 והתחילו להתווכח בטלפון ובסוף גם מוכרנית בשם ילנה התחילה להגיד לי שאני בטח אף פעם לא עבדתי במכירות ולא מכירה את הכללים.
אז בסוף לא רק שאני יצאתי בלי מתנה שרציתי לקנות וגם כן עם יחס מגעיל .
אז פה יש כמה שאלות, מהידע שלי היו חייבים לתת לי את החולצה במחיר שרשום נכון? מה אפשר לעשות הלאה?
אגבת יש לי תמונות להכל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לחזור ולקחת את החולצות במחיר של 100 שקל פתרון נדרש :

קרייזי ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה