פרטי התלונה

תלונות קרייזי ליין

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התכחשות לדברים , שרות גרוע ויחס משפיל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כארבעה שבועות רכשתי 2 חולצות מקריזי ליין באר שבע . בעת הרכישה שאלתי את המוכרות אם ניתן לבצע ביטול עיסקה בישראכט כנגד החזרת החולצות והתשובה הייתה חיובית . בשבת שהגעתי לחנות בביג באר שבע להחזיר את החולצות אמרה לי מנהלת המשמרת - אולגה - כי אין ביטולי עיסקה . האי סרבה לברר את הנושא עם המוכרות ופסקה באופן חד משמעי שאין ולא היה ומסרה לי את הטלפון של שרות לקוחות של החברה . אמרתי לה כי עליה תחילה לוודא את גרסתי מול המוכרות שבצעו את המכירה ולא לדחות אותי ולהפנות אותי לשרות לקוחות , זהו יחס משפיל ולא תורם להשארותי כלקוחה . אחת המוכרות עוד הוסיפה "ואם הם שיקרו אז אנחנו לא חייבות להחזיר"(נו באמת , זו צורת התבטאות )
למחרת פניתי לשרות לקוחות , השארתי שתי הודעות שנשארו יתומות , נציגת השרות רחל לא החזירה צלצול . הצחלית ליצור עימה קשר רק שהתקשרתי שלישית . היא אמרה שאכן אין ביטולי עיסקה ולפנים שמורת הדין , לאור התעקשותי , היא הסכימה לבחון את גרסת המוכרות .
בתשובה חזרה אלי רחל ואמרה כי המוכרות טוענות שלא היה כדברי ולא נאמר לי דבר על ביטול עיסקה . אמרתי לה שאני מקפידה לברר לפני כל רכישה את מדיניות ההחזרה ואם היה נאמר כדבר כזה לא הייתה רוכשת את החולצות . האי הסיכמה כחריג לתת לי זיכוי .אמרת לה שאנני שבעת רצון מתשובתה וברצוני לשוחח עם המנכל . השארתי הודעה אצל מזכירת המנכל - מיכל . גם ממנו לא זכיתי לשיחה חוזרת ולכן תזכרתי את מיכל שוב . היום , לאחר כחודש ממועד פנייתי הראשונה למנכל - חזרתי ושוחחתי עם מיכל . היא השיבה שהיה עומס ולא חזרו (!!!!!) .
עלי להוסיף כי פניתי לחנות בביג להחזרת החולצות ומנהלת החנות אמרה לי שאושר לי ביטול עיסקה ואכן נתנה לי העתק מהפנייתה לשרות לקוחות לביטול העיסקה . זה יקח מספר ימים ותוכלי לראות את הזיכוי . חלפו שלושה שבועות ולא ראיתי זיכוי , פניתי למרינה , מנהלת החנות וזו הסבירה לי שהייתה אי הבנה ואין כוונה לבטל את העיסקה אלא רק לתת לי זיכוי וכי האי לא הבינה את רחל משרות לקוחות . במענה השבתי לה כי בידי אישור לביטול עיסקה ואני ממתינה לריק זמן רוך ואף אחד מכם לא טורח להודיע לי .
לסיכום אני רוצה להביא לידיעת הקוראים את רמת השרות והאמינות של עובדי חברת קרייזי ליין . את היחס המעליב והמשפיל שהם נותנים ללקוחותיהם - היחס של אולגה מנהלת המשמרת , ויחסו של המנכל שלא טרח לשמוע את דבריי . אני מבחינתי לא אחזור לקנות בחברה זו למרות שאני נמנת על לקוחותיה עד כה . מבחינתי החברה נכשלה בשרות ללקוח .
כספי סוג הנזק :
ביטול עיסקה כמובטח וכנדרש פתרון נדרש :

קרייזי ליין שירות לקוחות

, תגובה:
מויאל רחל -מנהלת שירות שם ותפקיד:
הלקוחה רכשה בחנות עודפים ביג ב"ש פריטי עודפים. בחנות קיים שילוט "אין החזרות והחלפות לפריטי עודפים", וכן ע"ג חשבונית הרכישה. לטענה שהובטח כי תוכל להחזיר את הפריטים ולקבל החזר כספי אינה עולה בקנה אחד עם הכתוב. בירור שנעשה עם העובדת חיזק עובדה זו.
חשוב להבהיר כי הלקוחה קיבלה שירות ומענה מהיר לפנייתה עוד באותו יום, אם היה עיכוב הוא לא נבע מצידנו, אנו מתנצלים אם הלקוחה חשה כך.
יחד עם זאת, ולפנים משורת הדין תקבל זיכוי בגין החזרת הפריטים.
תגובה:
* הלקוחה תקבל זיכוי בחנות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה