פרטי התלונה

תלונות קרייזי ליין

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר לא איכותי וטיפול גרוע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי ד"ר לריסה . בתאריך 17 באפריל רכשתי חליפה בחנות קרייזי ליין בקניון מלחה בירושלים, עלות העסקה 604 ש"ח מספר שובר 1044. לבשתי את החליפה בפעם הראשנה בחודש יוני לאירוע , ולהפתעתי הרבה במהלך האירוע גיליתי כי הבד של המכנס התחיל להיפרם . את המכנס הקרוע העברתי לבתי ע"מ שתחזיר אותו לחנות כדי שיחליפו ואותו או שיתנו זיכוי. בחנות נאמר לבתי כי במקרים מסוג זה מעבירים את הבגד לבדיקת מעבדה ורק לאחר קבלת התוצאות יוחלט מה לעשות בנדון. בחודש ספטמבר פנינו לחנות וזאת בגלל שבמשך כ"כ הרבה זמן לא קיבלנו את תוצאות המעבדה. בשיחה טלפונית נאמר לבתי כי לפי תוצאות המעבדה מגיע לי זיכוי על סך 70 ש"ח כי לפי דבריהם סכום זה מהווה את עלות החלק התחתון של החליפה . תשובה זאת נראתה לי מאוד לא הגיונית, כי הרי החליפה אינה יכולה להיות בשימוש ללא החלק התחתון! לכן בישתי להזמין לי את המכנס אשר יהיה תואם לחלק העליון של החליפה, וזאת במקום הזיכוי על סך 70 ש"ח. התשובה שקיבלתי הייתה כי לא ניתן להזמין את החלק התחתון אבל הם ישתדלו. עד היום אני מחקה מהם לתשובה .
אני כרופאה במקצועי מאוד חשוב לי איכות הבגד אשר אותו אני לובשת והשרות שאני מקבלת.כיוון שאיני מוצאת דרך לפתור את הבעיה הזאת עם החנות אבקש את עזרתכם.

כספי סוג הנזק :

קרייזי ליין שירות לקוחות

, תגובה:
מויאל רחל-מנהלת שירות שם ותפקיד:
הלקוחה רכשה את המכנסיים באפריל, הפריט שהיה בשימוש 5 חודשים נמסר אלינו בטענה שנקרע לאחר לבישה, בדיקת הפריט לא העלתה נתון המעיד על איכות מוצר, אלא תוצאה של שימוש לא תקין. מכאן שגם טענתה שהוצע לה זיכוי ע"ס 70 ש"ח בגין המכנסיים אינו רלוונטי. חשוב לי להבהיר כי כל הפריטים עוברים בקרת איכות גבוהה בארץ ובחו"ל ועומדים בתקנים בינלאומיים. תגובה:
שוחחתי עם הלקוחה טלפונית, הנושא יטופל לשביעות רצון הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה