פרטי התלונה

תלונות קרייזי ליין

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי כספי בגין מוצר פגום נושא התלונה:
שוקרון לוטם שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏11 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אלי כהן, קניון הנגב כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/12/11 רכשתי ב"לוצ'י" בקניון הזהב בראשון לציון 2 סריגים בעלות כוללת של 240 ש"ח. בפעם הראשונה שלבשתי את הבגדים הבחנתי כי הבד מתפורר ועשוי עיגולים שמופיעים בד"כ אחרי כביסה בבדים מאיכות ירודה. ניגשתי לסניף "לוצ'י" בב"ש בתאריך 28/12/11 על מנת להחליף את הסריגים. קיבלה אותי עובדת בשם טליה ומסרה כי עליי לשלוח דרכה את הפריטים לבדיקת מעבדה. ובנוסף מסרה לי כי לאחר כשבוע יחזרו אליי עם תוצאות הבדיקה. לאחר למעלה משבוע שלא חזרו אליי, התקשרתי אני, מיוזמתי אליהם. בשיחה נאמר לי להגיע לחנות ולהחליף את הפריטים כזיכוי בסכום הרכישה.
בתאריך 11/01/12 בין השעות 11:00 ל 12:00הגעתי לסניף ב"ש בקניון. בהתחלה כל העובדות נראו נחמדות וברכו אותי לשלום. אך ברגע שאמרתי לאחת מהן שמגיע לי זיכוי, פתאום היחס השתנה וזכיתי להתעלמות וליחס קר מצד המוכרות ובפרט מהמנהלת שנכחה באותה שעה. לאחר סיבוב קצר בחנות שלא מצאתי פריט שמצא חן בעיניי ביקשתי מהמנהלת שתבטל את העסקה אך זו טענה כי ביטול עסקה ניתן לבצע תוך 48 שעות בלבד ושבכל מקרה אוכל לנצל את הזיכוי גם בקולקציה הבאה.
עשיתי שוב סיבוב בחנות, לקחתי 2 פריטים וביקשתי להכנס לתא המדידה. בחנות היו בסה"כ 3 תאים, כאשר 2 מהם היו תפוסים והתא השלישי היה מלא בזבל ושקיות (מן מחסן מאולתר) כך שנאלצתי להמתין עד שאחד התאים הראשונים יתפנה. עד שהמנהלת הואילה להגיע ולפנות את הזבל מהתא השלישי, אחד התאים התפוסים כבר התפנה ונכנסתי למדוד. גם כשרציתי להחליף מידה הייתי צריכה לקרוא לעובדת מספר פעמים. לבסוף יצאתי מהתא מאוכזבת מחוסר היחס ומהשירות "האדיב" וביקשתי לבטל את העסקה. שוב, המנהלת לא הסכימה בטענה ש"זה היה מזמן" ושביטול עסקה אפשרי עד 48 שעות. בתוך כך העובדת השניה האשימה אותי שאני הייתי לא בסדר(!) ושהיא ניסתה לעזור לי. אז גם הסחורה שלהם לא איכותית, גם השירות על הפנים וגם בסוף אני לא בסדר. איפה ההגיון?!
אני לא מעוניינת לקנות יותר בחנות הזאת ואין לי שימוש בזיכוי לא בעונה הזאת ולא בעונה הבאה. לכן אני מבקשת לקבל את כספי בחזרה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

קרייזי ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה