פרטי התלונה

תלונות קרייזי ליין

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת ז'קט נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר שהבאתי לחנות אחרי 23 שעות ז'קט עם חשבונית המוכרת לא הייתה מוכנה להחזיר לי את כספי כי לטענתה בגב הז'קט לא היה מספר ולוגו של המוצר לו רצתה הייתה רואה זאת בפרטי הקניה במחשב החנות השראתי את המצור והיא אמרה שהיא תתקשר לשירות לקוחות של החברה וככה הלוך ושוב התרוצצתי לחנות והיא לא השיגה את שירות הלקוחות 3 שבועות
לאחר מכן ביקשתי אני את מספר הטלפון של שירות הלקחותוהשגתי אותם מייד בשירות הלקחותאמרו לי שיחזרו אלי בהקדם לאחר מכן חזרו אלי עם תשובה שלילית שאינם מוכנים להחזיר לי את כספי בתמורת המוצר וכאן הם עוברים על החוק כי אני החזרתי את המוצר לאחר 23 שעות ממועד הקניה עם חשובנית לא פגום ונענתי בשלילה נא לטיפלוכם האדיב
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף תומרת המוצר פתרון נדרש :

קרייזי ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה