פרטי התלונה

תלונות גרייט שייפ

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקפאת מנוי לא מאושרת והתייחסות מנהלת הסניף נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
גדרה כתובת:
גדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי שיר מאיר, אני בת 21 ומתגוררת במושב קדרון.
לפני כשמונה חודשים רכשתי מנוי "יד שניה" (לעשרה חודשים) למועדון גרייט-שייפ בגדרה. לא היה ביכולתי לממן מנוי במחיר מלא, ועל כן רכשתי אותו מאדם שלא רצה בו.
ראשית, קבלת הפנים ה"חמה" שקיבלתי ממנהלת הסניף – אלינור, ברגע ששמעה שאני רוכשת מנוי "יד שניה" ולא מנוי חדש, היתה מבזה ולא הולמת, לוותה בצעקות ובחוסר נחמדות כללית ואף גרמה לי לבכות.
מאז עבר זמן, ואני רוצה לציין שנהניתי מכל רגע שהמנוי היה ברשותי. במקום אוירה מצוינת, אנשים נחמדים לרוב, השיעורים מצוינים וגם המורים.
ב-20 באפריל הזה, אני מתוכננת לטוס לחו"ל לחמישה חודשים. לפני כחודש ביקשתי להקפיא את יתרת המנוי שנשארה, ואמרתי שכנראה שאחדש את המנוי כשזה הנוכחי יגמר. נאמר לי שאין בעיה, אני אקפיא את החודשיים שנותרו לי, ואחדש את המנוי מעכשיו.
לאחר מכן נודע לי שאני אתחיל ללמוד באוקטובר השנה, ואולי אעבור דירה. על כן, הוחלט שאם אחדש את המנוי – זה יקרה רק לאחר שאחזור מהטיסה לחו"ל.
אתמול הגעתי למועדון בגדרה, וביקשתי לשלם עבור הקפאת המנוי לחמישה חודשים (50 ₪ עבור כל חודש – כפי שנאמר לי לפני כחודש). פקידות הקבלה הלכו להתייעצות קצרה עם אלינור, וכשחזרו אמרו שהדבר בלתי אפשרי מכיוון שנשארו לי "רק" עוד חודשיים למנוי, ואין באפשרותי להקפיא אותו ליותר מחודשיים (ציטוט מדברי הפקידה: "את לא יכולה להקפיא על זמן שלא קיים"). הדבר נשמע לי תמוה ביותר, וניסיתי להבין מה הסיבה – שהרי אני משלמת עבור זמן ההקפאה, ולא מקבלת אותה בחינם. כאשר ניסיתי להבין מדוע זה כך, יצאה אלי אלינור והחלה לצעוק, לדבר בטון מתנשא ומגעיל ולנסות להסביר לי בדרך-לא דרך מדוע זה כך. לפי אלינור (אבל בצעקות), אם יש לי אוברדראפט בבנק, אני לא יכולה למשוך עוד כסף.
יצאתי משם נסערת ובוכה (שוב), לא מבינה למה אלינור דורשת ממני לאבד חודשיים מהמנוי שלי, ועוד יותר – לא מבינה למה היא מדברת כמו שהיא מדברת כבר בפעם השניה. אני יודעת שהיא מדברת ככה לא רק אלי, כבר שמעתי לא פעם על התנהגותה, וזה נשמע לי כמו מחדל רציני. אשה שמדברת ככה לא צריכה לתת שירות ללקוחות, ובפרט לא בתפקיד ניהולי – בו היא נותנת דוגמה לעובדים האחרים במועדון. גם אם היה לה משהו להגיד, היא יכולה להגיד כל דבר בדרך נעימה יותר ולהסביר שאלו החוקים.
התנהגותה של אלינור גרמה לי לעוגמת נפש כבר בפעם השניה, ולכן אבקש את התייחסותכם המהירה גם בנושא ההקפאה וגם בנושא התנהגותה המבישה של מנהלת הסניף, שמייצגת את החברה עצמה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הענות לגבי הקפאה ופתרון להתנהגותה של מנהלת הסניף פתרון נדרש :

גרייט שייפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה