פרטי התלונה

תלונות גרייט שייפ

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש מנוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
גדרה כתובת:
גדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, כשביקשתי לחדש מנוי לבעלי בסניף גדרה של גרייט-שייפ, ביקשתי לקבל תנאי החידוש של חברתי אשר חידשה לפני כשבוע, ואולם נמסר לי כי המבצע הסתיים ממש בימים אלה ולכן המחיר עלה משמעותית. גם אני וגם בעלי לקוחות קבועים וכל שביקשנו היה לחדש המנוי באותם תנאים בה חידשה חברתי. כשביקשתי לדבר עם אלינור המנהלת לצורך קבלת הסבר - נמסר לי כי אין אפשרות לשוחח עמה, השארתי לה בכל זאת הודעות ואולם איש לא הואיל כלל לחזור אליי.... לא ברור מדוע זה היחס שמקבלים בסניף אשר כל מה שביקשנו היה לחדש מנוי.... ההפסד כולו של גרייט שייפ גדרה... אודה לכם אם מישהו בכיר מההנהלה יוכל לחזור אליי, נחל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

גרייט שייפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה