פרטי התלונה

תלונות גרייט שייפ

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להעברת מנוי, מדיניות לא אחידה של הרשת נושא התלונה:
ארנון שושני נטע שם/כינוי:
‏יום שני ‏20 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
גדרה כתובת:
גדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. קניתי מנוי "יד שניה" ל"גרייט שייפ" כיכר רבין ת"א, לחודשים 2-4/09.
2. זמן קצר לאחר שהתחלתי להתאמן, נכנסתי להריון, הרגשתי מאד לא טוב ולא יכולתי להמשיך להגיע.
3. ביקשתי להעביר חודש מן המנוי לחבר שמתעמלת ברשת בסניף גדרה.
4. בסניף בת"א הסכימו להעביר את המנוי ללא כל בעיה.
5. בסניף בגדרה סירבו בכל תוקף לאשר את הבקשה, בטענה שהדבר מנוגד למדיניות הרשת, למרות שבת"א אישרו ולמרות שברור שעקב ההריון אפסיד כסף.
6. לא ברור לי מדוע אי אפשר להתחשב במצב המיוחד שנוצר וללכת לקראתי. ממש לא הייתי קטנונית - ביקשתי להעביר רק חודש אחד כאות של רצון טוב, למרות שבפועל לא הגעתי להתעמל כחודשיים מתוך השלושה, בגלל ההריון.
כספי סוג הנזק :
להתנצל על הסחברת ולהעביר חודש לחברה שמתעמלת בסניף בגדרה פתרון נדרש :

גרייט שייפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה