פרטי התלונה

תלונות גרייט שייפ

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי של המנהל התנהגות לא הולמת של הצוות ואחראית משמרת. נושא התלונה:
אברהם רזיאל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏16 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מנוי של מועדון הכושר גרייט שייפ באר שבע כבר שנה שניה (טעות שלי פעם שניה)לאחר שיכנוע של מנהל המועדון עשיתי מנוי בפעם הראשונה אבל בעקבות בעיות אישיות כשרציתי להעביר את המנוי לאישתי התחילו הבעיות התבקשנו למלא טופס העברה של מנוי ונימסר לנו שאין בעיה וקבעו לה תוכנית אימונים עם מדריך אבל כשאישתי הגיעה מוכנה לאימון שקבעו לה עם מצב רוח טוב והרבה שמחה אז המועדון החליט להרוס הכל ואמר לה שהיא לא יכולה להיות מנויה במועדון הזה מאחר והיא הייתה מנוייה בעבר הרחוק שלה כשהמועדון ניפתח אז עכשיו היא בקטגורית האנשים שלא יכולים להיות מנויים . כשבקשנו הסבר לא נתנו לנו תשובה וכששאלנו למה לא אמרה לנו הפקידה שעשתה את העברה לא ידעו לענות לנו כמו כן הטופס שמלאנו פתאום נעלם ולא יודעים מי זאת הפקידה שעשתה את הטעות כשביקשנו לבטל את המנוי אז פנה אלינו המנהל בשם טל ואמר לנו שהכל בסדר ושהוא לא שמע על הנחיה כזאת לא יודע מי המציא אותה? וסידר את העברה במקום בנתיים הסתיים המנוי ורצינו לעזוב את המועדון אז פנה אלינו טל המנהל והציע הצעה מפתה למנוי חדש בוקר עד שעה 1700 ואישתי עשתה מנוי לשנה נוספת פה הטעות השנייה שלנו אישתי באה מספר פעמים עד שהרופא שלה אסר עליה עקב הריון הפעם פנינו ישר למנהל טל וביקשנו העברה של המנוי אליי העברה בוצעה בנוכחות טל המנהל אבל הפעם ביקשתי מנוי פתוח לכל היום ולהוסיף כסף , טל אמר לי מה הסכום שאני צריף להוסיף הסכמתי ובקשתי שיחייב אותי בכרטיס אשראי שלי טל נתן הנחיה חד משמעית בנוכחותי לסדר את המנוי ולחייב אותי בכסף הכל טוב ויפה קבעו לי תוכנית אימונים ערב מאחר ואני עובד בבוקר היגעתי פעמיים לאימונים בשעות הערב המאוחרות ונישארתי עד השעה 2200 לא היו בעיות היום הגעתי למועדון אחרי יום עבודה קשה בשעות הערב והפקידה בקבלה אומרת לי שאין לי מנוי ערב ושאני לא יכול להכנס למועדון בקשתי את האחראי הגיעה בחורה בשם מיטל שאמרה שהיא אחראית משמרת ושאני לא יכול להיכנס למועדון אמרתי לה שתבדוק את המנוי ושיש אישור של טל המנהל הגדול לאחר בדיקה היא התקשרה מספר פעמים לטל והוא לא היה זמין אחרי שכבר היא הורידה לי את כל המצב רוח להתאמן ולא הסבירה לי מה עושים ולא אמרה לי בא נמלא לך טופס לשינוי מנוי אולי יש אפשרות לעזור לך ....כלום היא לא הייתה מוכנה שאני יכנס ואחרי שיחת טלפון נוספת כשטל ענה ואמר לה שאין לו סוללה בטלפון אמר לה גם שתכניס אותי חד פעמי ומחר הוא יטפל בזה אמרתי לה לא תודה אתם לא עושים לי טובה אני משלם לכם הרבה כסף בתמורה לשרות טוב יותר וחבל שמועדון כזה מתנהל בתת רמה לחלוטין ובצורה עקומה שאף אחד מהעובדים לא עושה מה שהמנהל מבקש. לטיפולכם המיידי בנושא . את המנוי שלי אני מבטל ולא ממליץ עליכם בכלל.
בזבוז זמן וכסף יקר סוג הנזק :

גרייט שייפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה