פרטי התלונה

תלונות גרייט שייפ

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דחיית בקשתי לביטול המינוי בחדר הכושר עקב בעיות בריאותיות נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב חיל ההנדסה,מרכז ביג (B7ׂ) באר שבע כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בספטמבר 08' נפצעתי בגב התחתון. ב-10 באוקטובר 08' ניגשתי לסניף של גרייד שייפ בב"ש עם חברותיי והחלטתי לרכוש מנוי, ויידעתי את גלעד (העובד שטיפל ברכישת המנוי שלי) שאני לאחר פציעה בגב ועדיין בבירורים בנוגע לחומרת הנזק, ושבמידה והרופאים לא מאשרים לי להמשיך להתאמן המנוי שלי ייבוטל. גלעד מייד ציין זאת בחוזה ההרשמה שלי, וחתמתי על חוזה שהתחיל ב-26 באוקטובר 08' ויסתיים ב 26 בנובמבר 09'. כל תשלום הוא 260 ש"ח.
הפעם האחרונה שבה הגעתי להתאמן הייתה בתחילת פברואר 09', ומאז הפסקתי כיוון ששבו לי הכאבים בגב התחתון, והתחלתי שוב תהליך של בדיקות אצל רופאת המשפחה ואצל אורטופד.
בחדר הכושר נאמר לי שבמידה ואני מגיעה עם אישור מרופא מומחה (דיינו אורטופד) שבו מצויין שאייני כשירה לבצע אימונים המנוי יבוטל.
הגשתי אישור שכזה, שבו כתוב שאני לא כשירה לאימונים בכלל ושעליי להימנע מכל סוג של פעילות גופנית. והמקום דחה את בקשתי לבטל את המנוי בטענה שאין הוכחה מוצדקת לכך שאינני כשירה לאימונים. פניתי למנהל המקום, טל שוורץ, בתאריך 20.4.09, והסברתי לו שלאורך כל הדרך (בתקופה של יותר מחודשיים), אני צריכה ללכת הלוך ושוב לרופאים ושוב לחדר הכושר, נותנים לי מידע כוזב באשר לכך שהאישורים שאני מציגה אינם מספקים, וכי אינני מקבלת החזר על כל התקופה הזו שאני לא מתאמנת עקב בעיות בריאותיות. טל, מנהל המועדון, התנצל וביקש שאחזור לאורטופד ואבקש אישור נוסף ובו מוסברת הבעייה שלי שוב, שאני אפקסס עבורו את הטופס והוא עצמו ייטפל בעניין ויחזור אליי בהקדם., ועוד הוסיף שהחל מרגע זה הטיפול במקרה עובר ישירות אליו וכי הוא מתנצל על עוגמת הנפש שאירעה בטיפול בפנייה שלי עד כה. אני חזרתי לאורטופד והוא כתב מכתב נוסף ובו הסביר את המקרה הרפואי שלי, ואני פיקססתי את המכתב למועדון וציינתי כי המכתב הזה עבור טל, מנהל המועדון, ומאז לא זכיתי להתייחסות נוספת מחדר הכושר. אני ממשיכה לשלם להם כל חודש, בעוד אני לא מתאמנת יותר מ-5 חודשים.
אני לא יודעת מה עוד לעשות על מנת לקבל מהם את המגיע לי, מעבר לכך שנפגעתי מהייחס ומהטיפול השטחי וחסר האחריות, הן של חברי הצוותשל המועדון, והן מצידו של מנהל המקום, טל שוורץ.
עוגמת נפש, מתן מידע שקרי, חוסר התייחסות, עלבון סוג הנזק :
אני מעוניינת לקבל החזר כספי מלא על כל התקופה הזו שבה אני לא מתאמנת, כפי שהבטיחו לי שייקרה עוד ביום שבו חתמתי את החוזה פתרון נדרש :

גרייט שייפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה