|
|
|
|
|
|
ביטול מנוי |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני וחברתי עשינו מנוי בחדר הכושר
לאחר 21 יום בהם לא עשינו שימוש במנוי (ניתן לאמת את הנושא, הכניסה דורשת כרטיס מגנטי ואישור רפואי)
ביקשנו לבטל את המנוי. הגשנו טופס בקשה לביטול אך קיבלנו תשובה שלילית ממנהלת הסניף שלדבריה ניתן לבטל את המנוי רק עד 14 יום לאחר הרכישה.
לטענתי שלא נעשה שימוש במנוי היא אמרה שאין קשר ואיננה יכולה לבטלו ואין לה צורך להסביר מדוע.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול המנוי והחזר הכסף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גרייט שייפ שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|