פרטי התלונה

תלונות גרייט שייפ

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
דמרי שחר שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏29 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, בחודש דצמבר עשיתי מנוי לחחדר כושר, בידיעה שתהיה לי נק יציאה בכל שלושה חודשים. בתאריך ה 25/2 הייתה נק' היציאה שלי, מכיוון שזה היה ביום ו' פיקססתי את הבקשהב 27/2, יוםנ א'.
מאז אני רודף אחריהם, לא מחזירים לי טלפונים, ועד שחזרו אליי הם אמרו שבדקו ושנק היציאה שלי היא בכלל בחודש מאי..
עכשיו אני ממשיך לחכות לתשובות מהם ומשאיר בכל יום שלוש הודעות, שלא מקבלות יחס. ובכל חודש אני משלם להם 220 ש"ח מבלי להתאמן בכלל.

אודה לעזרתכם בבקשה
כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי פתרון נדרש :

גרייט שייפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה