|
|
|
|
|
|
בקשה לביטול מנוי לפני כחודשיים שלא בוצעה לבקשתי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 12 ספטמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
הרצליה שבעת הכוכבים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
נרשמתי למנוי בסניף הרצליה לפני כחודשיים וזמן קצר לאחר מכן ביטלתי אותו לפי הזכות לבטלו לפני פתיחת הסניף. אבל מה - מסתבר שמי שטענה כי המנוי יבוטל בגרייט שייפ לא טיפלה בכך וכבר חוייבתי בשני תשלומים בחברת האשראי , וכל העסקה עדיין עומדת מאושרת בחברת ישראכרט.
אתמול 12.9.12 וגם היום 13.9.12 התקשרתי אליכם לסניף הרצליה . אתמול אמרה הבחורה שיחזרו אליי ממוקד ביטולים-לא חזרו. היום שוב התקשרתי אליכם לסניף ועדיין אין ביטול עסקה! זה פשוט חוצפה שלפי חוק להגנת הצרכן ולפי החוזה למנוי מותר לי לי כצרכנית לבטל את המנוי אבל חברת גרייט שייפ מתעלמת מכך ועושה כרצונה.
אני רוצה לציין שמעולם לא קיבלתי את העתק וההסכם למנוי שאמרו לי שאקבל בדואר, למרות שהתקשרתי שוב ושוב ואמרתי שלא קיבלתי העתק.
אני מצפה לתשובה מיידית על ביטול העסקה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול העסקה וקבלת זיכויים על התשלומים שכבר חוייבתי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גרייט שייפ שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|