פרטי התלונה

תלונות גרייט שייפ

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
גולי ערן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
נאות שקמה כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש נובמבר ביקשתי לבטל את המנוי שעשיתי לשנה ויש בו נקודת יציאה בתחילת דצמבר.
כעבור שבועיים חזר אליי נציג שניסה לשכנע אותי להישאר אך חזרתי שוב ושוב שאני אינני מעוניין להישאר מנוי וביקשתי לבטל.
אותו נציג אמר לי שיחזרו אליי בעוד מס' ימים כדי לבצע את הביטול.
כמובן שלא התקשרו אליי.
חזרתי אני אליהם אחרי שבועיים וניסיתי להבין מול מי אני עומד ומתי אני אמור לקבל החזר, שלחו אותי להנהלת החשבונות של החברה, התקשרתי להנהלת חשבונות וכומבן ששם ניתקו לי את הטלפון בפנים!!! התקשרתי שוב לסניף ולא הייתה מנהלת לדבר איתה ודיברתי עם הסגנית שלה שירן שמה.
היא ניסתה לשכנע אותי כחצי שעה שהכסף יועבר בימים הקרובים ואני אראה זאת בויזה ב15-01-13,
והיום 3-1-13 להפתעתי קיבלתי שוב טלפון משירן הסגנית מנהלת של סניף ראשון לציון שטענה שאין להם את פרטי הכרטיס שלי אז הכסף יועבר רק באמצע פברואר. זה לא חוצפה???
למי עליי לפנות והאם יש פה מרמה?
עוגמת נפש! סוג הנזק :

גרייט שייפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה