פרטי התלונה

תלונות גרייט שייפ

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק כספי נושא התלונה:
אלון משה שם/כינוי:
‏יום שני ‏18 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
סניף גדרה כתובת:
תיאור הבעיה:
תיאור הבעיה:
בטול מנוי .ע"ש בתאל אלון
בתאריך 18.02.13 נרשמה בתאל ביתי אצלכם למנוי למשך שנה
בתאריך 26.0213 הגישה בקשה לביטול המנוי עקב עזיבתה את מקום עבודתה כרכזת שבט צופים בישובי גדרות וחזרה לגור איתנו ההורים בקריות {שליד חיפה}.ידועלי שבתאל חתומה על הסכם עמכם, אך משיחות הטלפון שהיו לי אתכםהתברר לישאתם רוצים לחייב את חשבוני בדמי מנויורשום בסך 250 ש"ח בתוספת דמי מנוי למשך חודש שלם ס"ה 510 ש"ח.
לידיעדכם זהו סכום עצום בהתחשב בעובדה שלקוח רשאי ע"פ חוק לבטל את המנוי במהלך 14 יוםלאחר עריכתו,וכספו יוחזר לו בניכוי דמי ביטול על סך 100 ש''ח/ 5% הזול מבינהם.
במידה והשתמש המנוי בשירות חדר הכושר ישלם את התמורה היחסית עבור התקופה שחלפה ממועד כניסת המנוי לתוקף ועד לסיומו.
אציין שבת-אל הינה חיילת משוחררת ואין לה את האמצעים לשלם סכומים מיותרים שכאלה.
בשיחתי עם דנה הצעתי לה בהגינותי שאני מוותרת על דמי הרישום בסך 250 ש''ח שכבר נפרעו לטובתכם, ובקשה לבטל את העיסקה מול חברת האשראי במלואה, אך זו סירבה מתוך נימוק שבת-אל חתומה על הסכם.
אני מבקשת מכ לנהוג בהגינות ולבטל את העסקה במלואה מבלי לחייב את חשבוני בדמי מנוי עבור החודש הראשון.
בברכה , אביבה אלון
0523867321
לקבל את התשלום של החודש הראשון שחויב בחזרה פתרון נדרש :

גרייט שייפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה