פרטי התלונה

תלונות יובל פסגת המים

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיניבר חם-קר לא תקין נושא התלונה:
‏שבת ‏05 ‏פברואר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נהריה. רחוב האירית 2.קניון הצפון. כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מיני בר חם-קר . כשבוע לאחר התקנה המיני בר הפסיק לעבוד. לאחר כחודש היגיע הטכנאי, לקח את המכשיר לתיקון ל3 שבועות. לאחר מכן הביאו לי מכשיר חלופי משומש מדגם אחר. לאחר כחודש גם זה הפסיק לפעול. למרות הפניות החוזרות לחברה עדיין לא קיבלתי טיפול. אך מצלצלים שהיגיע הזמן להחליף את המסננת. ביקשתי מהם לבטל את העיסקה ולהחזיר לי את הכסף ששילמתי עבור המכשיר.ענה לי המנהל:את יכולה לעשות שמיניות באווי ולא בקבלי כלום.
כספי סוג הנזק :
לתבוע את החברה להחזר כספי. פתרון נדרש :

יובל פסגת המים שירות לקוחות

, תגובה:
יניב פחימה מנכ"ל שם ותפקיד:
גברתי הנכבדה מין הראוי שתספרי את האמת ואל תנסי לפגוע בחברתינו לשווא.
לראייה המועצה להגנת הצרכן דחתה את תלונתך.
תגובה:
במידה והינך מעונינת להידבר בדרכי נועם ולא בחוצפה ובשקרים את מוזמנת ליצור איתנו קשר ונמצא פיתרון הולם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה