פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם בבגד ושירות לקוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 06.11.14 רכשתי ג'ינס עם קרעים, לאחר שבוע (פעם אחת שנלבש) הג'ינס החל להיקרע לגמרי והקרעים שאמורים להיות מופרדים החלו להתחבר וליצור חור גדול במכנס.
פניתי לסניף הקרוב לביתי (לאחר שבוע!!) ונתקלתי ביחס מזלזל מצד מנהלת הסניף שטענה בפניי כי "אין אחריות על ג'ינסים עם קרעים" ועוד יותר כאשר אמרה כי "הג'ינס עוד ימשיך להיקרע כי ככה הג'ינסים שלנו"
פניתי לשירות לקוחות בטלפון ונעניתי באותה תשובה כי אין אחריות על ג'ינס עם קרעים, לאחר שהתעקשתי והסברתי לנציגה שוב ושוב שהפריט נקנה רק לפני שבוע ואינני מתכוונת ללבוש ג'ינס עם קרע גדול כזה ואני מעוניינת בהחלפה בלבד!! (לא ביקשתי זיכוי או כסף) הנציגה ביקשה שאשלח את הג'ינס לבדיקה בשירות הלקוחות וכך עשיתי.
היום התקשרו אליי מהסניף בו שלחתי את הפריט וטענו כי התשובה שלילית, אינני יכולה להחליף את הג'ינס
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הג'ינס פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה