פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 1/11/14 רכשתי סריג בחנות פול אנד בר בקניון במודיעין .
הסריג נלבש פעם אחת ובאותו הרגע שנלבש הבחנתי בחור קטן בחלקו התחתון של הסריג. פניתי לסניף בו הוא נרכש בבקשה להחזיר / להחליף אותו ומנהלת הסניף שניסתה להבין את מקור החור מתחה ומתחה את הבגד ובכך הגדילה מאד מאד את החור. היא מסרה שתעביר את הסריג לבדיקת מעבדה. מס' ימים לאחר מכן קיבלתי תשובה מהחב' שלא מגיע לי זיכוי מכיון שלטענתם הנזק נגרם מגורם חיצוני.
פניתי טלפונית לשירות לקוחות,הסברתי שככל הנראה הסריג נרכש עם חור קטן ולמרבה הצער המוכרת בחנות הגדילה אותו מאד ועכשיו אי-אפשר ללבוש או לתקן אותו. הנציגה לא היתה מוכנה להקשיב ולא קיבלה את ההסבר שלי .
צר לי מאד שזו הדרך שהחב' נוהגת עם לקוחותיה ואני מרגישה עוגמת נפש לאור זה שרכשי מוצר פגום שאפילו לא ניתן לתיקון.
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר / זיכוי / החזרת הכסף פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה