פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע בלשון המעטה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏מאי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
היי
יום לפני היום הולדת נכנסתי לפול אנד בר סניף גרנד קניון חיפה בפעם השניה באותו יום ואף אחד לא ניגש אליי, בחרתי גינס לבד וסנדלים לבד וצערי לא מצאתי מידת נעליים לבד. פניתי לאחד העובדות ביקשתי מידה עשתה פרצוף של עסוקה חמוץ וחשבתי שהיא לא מביאה. ניגשתי לחדר הלבשה וביקשתי מהבחורה ששם אם תוכל לדאוג לי למידה, היא ענתה שאני צריכה לבקש מהמוכרניות בחוץ השבתי לה שהן עסוקות והיא כנתה שגם היא עסוקה, המשכתי לחדר הלבשה והיא אמרה שהיא תביא. לאחר כמה דק מגיעה המוכרנית אומרת שביקשתי ממנה וגם מהבחורה השניה בטון לא נעים אמרה שאין במידה שלי אז ביקשתי מידה אחרת, היא הביאה ואמרה שוב בטון לא נעים כי נעליים לא בחדר הלבשה ואני צריכה להוציא את הסנדלים מהתא, למרות שבכניסתי לתא הבחורה שמסדרת שם את הבגדים ומקבלת אנשים ראתה את הסנדלים בכניסתי ולא אמרה דבר. כששאלתי את הבחורה של חדר ההלבשה את שם המוכרנית לא רצתה להגיד לי לא ענתה לי והפנתה לי את גבה . אתם פשוט חברה מגעילה, אני אחראית משמרת בחברה שנותנת שירות והשירות שקיבלתי מתחת לכל ביקורת. אה וקניתי את הגינס ואת הנעליים כי אהבתי. אשמח להתייחסות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה