פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בלקוח ! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון ה5.6 הגעתי לקניון אבנת בפ׳ת בשעה 21:30, במיוחד בשביל לרכוש זוג נעליים לבנות מפול אנד בר. בעבר עבדתי באחת הרשתות בקניון, כך שידעתי שהחנויות מחויבות(!) לעבוד עד השעה 22:00 ולאפשר ללקוחות להסתובב בחנות, למדוד ולרכוש מוצרים.
כשהגעתי לפול אנד בר, גיליתי שהשער החשמלי של החנות חצי סגור. הצצתי פנימה ושאלתי אם יש אפשרות רק לקנות משהו - הרי רק בשביל זה הגעתי לקניון - והתשובה הייתה ׳כבר סגרנו׳. כשהזכרתי לעובדי החנות שיש עוד חצי שעה עד שהחנויות נסגרות, אמרו לי ש- ׳זה חד פעמי׳.
אני לקוחה קבועה של הרשת, עוד מהימים שהסחורה שלה נמכרה במשביר והרשת לא הייתה מוכרת כמו היום. וממש לא ברור לי באיזו זכות העובדים מרשים לעצמם לקלקל את שם הרשת, ולקבוע חוקים חדשים ושעות עבודה חדשות - שלא תואמות את שעות העבודה שהקניון מחוייב להן.
מאוד מאכזב ומרגיז, ומעודד לקוחות לקנות ברשתות אחרות.
לתשומת לבכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה