|
|
|
|
|
|
החלפה מכנס בפול אנד בר |
נושא התלונה: |
יום שלישי 13 פברואר 2018 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
זבוטינסקי 47 אשדוד |
כתובת: |
סטאר סנטר אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הגעתי לסניף פול אנד בר באשדוד מתחם סטאר סנטר בתאריך
13.2.18 . על מנת להחליף מכנס גינס שקניתי בתאריך 8.2.18 אצלם בסניף למתנה לאחי
כשחזרתי לבית , הג’ינס נמדד ל10 דק והוחזר בחזרה לשקית (עם הקבלה והתווית )
כשהגעתי בחזרה לסניף ביחד עם אחי כדי לחפש גינס אחר , המוכרת שם טענה שאינני יכולה להחליף את הגינס משום שנעשה בו שימוש ואינה יכולה
להחליף לי אותו , הסברתי לה שגינס נימדד 10 דק לא יותר ולא פחות ולא נעשה בו שימוש אחר . אחי פשוט לא אהב המכנס שהיה צמוד מידי
הג’ינס נשלח לשירות לקוחות לבדיקה על מנת לדעת עם היה בשימוש או לא
בסה״כ רציתי להחליף מכנס מתנה יום הולדת לאחי שנמדד רק10 דק
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אשמח לזיכוי או אפשרות להחלפה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פול אנד בר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|