פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
Gift Card נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתחילת אוגוסט קיבלתי מתנה ליום הולדתי Gift Card בשווי של 100 ש"ח מידידתי.
כשבאתי לממש אותו בסניף פול & בר בקניון מלחה בי-ם (בתאריך 06/08/2006) , הקופאית (ששמה יוליה) הסבירה לי שהכרטיס פג תוקף (היה רשום עליו 6/07) וכי עליה לשלוח אותו לשירות לקוחות וכי התהליך צפוי לקחת שבוע.
יוליה רשמה לי "טופס מסירת תיקון" והלכתי לדרכי.
לאחר כשבועיים התקשרו אליי משירות לקוחות והסבירו לי שלא שמתי לב אבל הכרטיס בעצם כן היה בתוקף עד יוני 2007 רק שהייתי צריך לדעת איך לקרוא את זה , הסברתי להם שמן הסתם לא אני שלחתי להם את הכרטיס אלא עובדת שלהם שחשבה שהכרטיס פג תוקף , אני הייתי שמח להמנע מלשלוח להם את הכרטיס אם הייתי יכול.
הבחורה מהשירות לקוחות הסבירה לי שהכרטיס ישלח לסניף בקניון מלחה וכי אני יכול לבוא ולאסוף אותו בימים הקרובים.
ובכן הגעתי לאחר כשבוע , הצגתי את טופס מסירה לתיקון שקיבלתי , ודרשתי את הכרטיס , לאחר חיפושים מעמיקים מאוד שערכו עובדי פול אנד בר , וגם עובדי ZARA - לא נמצא הכרטיס.
כאן לצערי התחיל הטרטור האמיתי שנמשך עד היום , הסבירו לי בפול & אנד בר שהם צריכים לבדוק את זה מול שירות לקוחות , ובתור אחד שמאמין לתת הזדמנויות לבתי עסק , כי אין מה לעשות - טעויות קורות לכולנו , חייכתי ושתקתי במשך יותר מחודשיים !!
במהלך החודשיים האלה התבקשתי לספק לכם פרטים על הקנייה (תאריך , מקום , סכום , אמצעי תשלום )
למרות שמדובר במתנת יום הולדת וזה לא דבר של מה בכך לפנות לידידתי ולבקש ממנה את 4 ספרות האחרונות של כרטיס האשראי שלה .. עשיתי זאת , רק כדי לנסות לזרז את הבירוקרטיה , חשוב לציין שעשיתי זאת פעמיים אגב , כי אחרי הפעם הראשונה איבדתם את הפרטים שמסרתי.
אשת הקשר שלי בסניף היא אילונה , ואני באמת מעריך שהיא עומדת לצידי ומנסה לזרז את התהליך , מאמציה נראים כנים לגמרי והיא אחת מהסיבות העיקריות שהעדפתי לתת לכם הזדמנויות אין ספור , אך לצערי נראה כאילו היא נתקלת בחומה ענקית בשירות הלקוחות שלכם.

בבקשה !! אין לי יותר כוחות נפשיים לזה , שמישהו שם יתפוס קצת שכל וינפיק לי כרטיס חדש , אני מבין שאתם רוצים לדעת שהכרטיס באמת נקנה ולא נעשה בו שימוש , אבל חודשיים ???? אחרי טעות של קופאית שלכם ???? בשביל סה"כ 100 שקלים ????

למה לעשות את זה ללקוח ?
אודה להתייחסותכם ולטיפולכם
כספי/ סוג הנזק :
להחלטתכם פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה