פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא הולמת מצד מנהלת החנות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מנהלת החנות סירבה להחליף מכנס, שצורפה אליו קבלה וטיקט וטרם חלפו 14 ימים מיום קניותו. בביקור נוסף שלי בחנות. מנהלת החנות התעלמה ממני לחלוטין וסירבה לעמוד בקופה בעד מעמד התשלום. התנהגות מאוד מוזרה ותמוהה. אני עדיין מחכה להסברים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לדבר עם הגברת ולהסביר לה איך מתנהגים עם לקוחות. פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה