פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר קנייה ויחס פוגע ומשפיל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב6/5 רכשתי בחנות 2 זוגות מכנסיים זהים,מסתבר שאחד מהם היה ללא תווית. את המכנסיים לא מדדתי בחנות מכיוון שהיה תור ארוך והשעה היתה לקראת סגירה. לאחר כשבועיים הגעתי לסניף בעזריאלי על מנת להחליף את המכנסיים אך המוכרת הסכימה להחליף רק אחד מהם בטענה שהשני ללא התווית ונראה לה כי הוא לבוש. הסברתי למוכרת כי מכיוון שלא היה ניתן למדוד את המכנס בחנות מדדתי אותו בבית ושאת המכנס קניתי ללא התווית. המוכרת לא התייחסה לדבריי,גילגלה עיניים והתייחסה אליי כאל שקרנית.ביקשתי לדבר עם מנהל לאחר שהבנתי שנפלתי על אוזניים ערלות.הפנתה אותי לשירות לקוחות.
בשיחתי עם שירות לקוחות הבטיחה הנציגה לחזור אליי מאחר שהיא מעונינת לבדוק את הנושא וזאת לאחר שהתנצלה על היחס המזעזע שקיבלתי מאותה מוכרת וציינה שזהו לא היחס המקובל שניתן ללקוחות. לאחר חצי שעה חזרה אליי עם קביעה שהמכנס אכן לבוש ולא ניתן להחזירו.שוב ביקשתי לדבר עם מנהל אך לטענתה מנהלים לא מדברים עם לקוחות.
לאחר יומיים פניתי שוב לשירות לקוחות הנציגה הבטיחה לחזור אליי אך עד היום (יותר משבוע) לא חזר אליי אף אחד.
את אף אחד משני זוגות המכנסיים לא לבשתי אלא על מנת למדוד.איך ניתן לקבוע האם המכנס לבוש?העובדה שהמכנס אינו מקופל כמו שהם מקפלים אותו בחנות לא מעיד על כך שנלבש ובוודאי שמכנס לאחר שנמדד לא ייראה כמכנס שכרגע יצא מהקופסא גם מכנס שנמדד בחנות.
תמוהה בעיניי העובדה שזה היחס שהחברה מפנה ללקוחותיה הקבועים,מעבר לכך אם החברה אינה מחליפה פריט ללא תווית עליהם לבדוק טוב טוב שהם אינם מוכרים פריט ללא תווית או לפחות ליידע את הלקוח שפריט זה לא יוכל להחליף.כי אני בטח לא היתי קונה מכנס שלא אוכל להחליף במיוחד אם לא מדדתי אותו בחנות.
אני לקוחה קבועה של החברה מעולם לא קיבלתי יחס כזה משפיל.תמיד ישנה דרך ראויה לדבר בין אדם לאדם ובטח שבין נותן שירות למקבל.
אני מחזיקה כרגע בשני זוגות מכנסיים זהים שאותם אני לא יכולה ללבוש ואין לי עניין בהם.
זה לא השירות שאני מצפה לקבל מחברה שמכבדת את עצמה.
כספי+עוגמת נפש סוג הנזק :
דורשת לקבל זיכוי כספי או החלפת המוצר פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה