פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחירים שונים על אותו המוצר באותו הסניף נושא התלונה:
‏שבת ‏04 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:

אג"נ,

בתאריך ה-04 לאוגוסט יום שבת, ביקרתי בסניף הרשת שלכם בקניון מלחה בירושלים,
מדדתי חולצה לבנה מסוג Polo והייתי מעוניין לרכוש אותה, יחד עם עוד פריטים בסך כולל של 300 ש"ח.
תו המחיר של החולצה הראה סכום של 99 שקלים, במרחק נגיעה הייתה בדיוק את אותה החולצה בסך 60 שקלים.
כששאלתי את מנהל המשמרת מדוע הפרש המחירים הוסבר לי כי אחת היא מהקולקציה החדשה ואחת מהקולקציה הישנה.

מיותר לציין כי לא רכשתי כלום באותו הערב ואיני מתכוון לחזור יותר לרשת Pull & Bear או Zara למרות שאני לקוח קבוע שלכם מעל 10 שנים.
פשוט מגוכח למכור את אותו הפריט במחירים שונים, אפילו המוכר הסכים איתי על האבסורד שבדבר אבל האשים את "הקוד" שכופה עליו המחיר.


להבא שפריט מסויים מופיע גם בקולקציה הישנה וגם בחדשה תקבעו תו מחיר אחיד !!!


עלבון סוג הנזק :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה