פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
על מה לא??? נושא התלונה:
כהן נומקין ענת שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
צה"ל קרית אונו כתובת:
קניון קרית אונו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פקדתי את סניף הרשת המדובר לפני כחודש וחצי, התלבטתי לגבי קניית זוג נעליים שמצא חן בעיניי משום שלחץ לי מעט, המוכרת המהוללת לא רק שכנעה ואמרה "אל דאגה הנעליים יתרחבו" אלא הוסיפה- כי במידה ולא יקרה, אני יכולה לחזור ולקבל פיצוי מלא בעבור הרכישה.
באופן לא כלכל מפתיע הנעליים לא הרחבו,אם כבר זה הרגיש כאילו הן מכווצות יל על הרגל (חשוב לציין כי לא יצאתי עם הנעליים מהבית,הסתובבתי איתם בבית כדי לראות אם בכלל יש תקווה)
הגעתי לסניף,המוכרת לא הייתה אבל המנהלת הכלכך אדישה על סף הפלגמטית הייתה ואמרה שהיא חושבת שזה יהיה בעייתי אבל היא תעביר את זה לבדיקת שירות לקוחות ושייצרו איתי קשר תוך 48 שעות
אחרי שבועיים!!!התקשרו לומר כי בקשתי נדחתה וכי אוכל "לערער" על כך בשירות הלקוחות
פניתי לשרות הלקוחות בטלפון אך ללא מענה אנושי, שלחתי להם מכתב המפרט את כל הסיפור פניתי עוד כמה פעמים טלפונית אך עדיין ללא מענה
עבר חודש וחצי מאז
הכסף שלי אצלם,הנעליים שלי אצלם, נשארתי עם הרבה עצבים ובלי מענה
כספי סוג הנזק :
ראשית מענה משירות לקוחות, שנית סטנדרט שרות אחיד בין עובדי החברה-הבטחת קיימת!!! ואת כספי חזרה כמובן!!!! פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה