פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה על תגובתה של שני גל לתלונתי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
גראנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לגברת שני גל שלום רב גם לך!
אני באמת רוצה להבין איזו מין תשובה את נותנת לי? מה בדיוק את רומזת שאני משקרת על שליחת התלונה שלי בחודש מרץ(ויש לי את המכתב שמור במייל עם התאריך והשעה המדויקת)? זאת הדרך שלכם להתנער מתלונות על מוכרים שלכם? זה פשוט גועל נפש ואני באמת לא יודעת למה ציפיתי מכם, אפשר לראות לפי דרך הטיפול שלכם בתלונה שלי וכמובן בתלונות של לקוחות אחרים עד כמה אכפת לכם מלקוחות לא מרוצים!
עברה כמעט שנה נכון, אך זה מחדל שלכם! שעבר כל כך הרבה זמן בלי תשובה ממכם! כנראה שכדיי לקבל תשובה ויחס לא מספיק לפנות אליכם דרך האי מייל של החברה, והתקבלה תשובה רק דרך האתר הזה.
חבל שאת מתייחסת לפרטים טכניים שגם כן נגרמו באשמתכם! ובאשמת הניהול הלקוי של שירות הלקחות שלכם, במקום להתייחס לפרטי התלונה ולמקרה עצמו.זה פשוט מעציב אותי שאת כספי אני מבזבזת בחברה שממש לא אכפת לה מהלקוחות שלה- הכל טוב ויפה כשקונים, אבל אין יחס ויש התעלמות מוחלטת כשצצה בעיה.

איך את מעזה להטיל ספק בדבריי כשאני מסבירה שלאחר שליחת התלונה לאי מייל החברה התקשרו לאשר לי שהתלונה הגיעה והבטיחו שיחזרו אליי ולא חזרו, מכאן אני מבינה כי התלונות לא באמת חשובות- אם מבטיחים ולא מקיימים, ובנוסף לכך כפי שאת טוענת," שאין לתלונה זכר במערכת שלכם"- אז איך בדיוק הודיעו לי שהגיעה התלונה?!


האכזבה היא גדולה וחשבתי שאולי דרך פנייה זו אוכל לקבל את ההתנצלות המגיעה לי עקב ההתנהגות המזוויעה שלכם, אך כנראה שאין צדיק בסדום "ומין מצא את מינו" בחברתכם.

ואני מסכמת את תלונתי בקריאה לכל הלקוחות שישימו לב שהחיוך שמקבלים בכניסה לחנויותיכם מתמוסס בדיוק ברגע שצצה בעיה.

עם גיבוי כזה מההנהלה אין פלא שהיחס הוא כזה, והמוכרים מתנהגים בגסות כזו.

אין לי מילים, אתם צריכים להתבייש.!
ורדית סאלם

#תודה רבה לצוות אתר תלונה על הניסיון לטיפול בבעייתי, חבל שאנחנו עומדים מול גורם אטום.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ממש שום דבר! כבר אי אפשר לצפות ממכם לכלום פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה