פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא ניתן להחליף פריט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון רוטשילד כתובת:
קניון רוטשילד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מכנס גינס בחנות פול אנד ביר בקניון רוטשילד, ראשל"צ (קניתי גם גינס נוסף באותה פעם אבל איתו לא הייתה בעיה). לאחר כמה ימים, בתאריך ה-3 לאוקטובר השנה,החלטתי שאיני מרוצה מהמכנס אז ניגשתי לחנות להחליפו והסכימו ללא שום בעיה. ב-12 לחודש (לאחר פחות מ-30 יום ) החלטתי להחליף את הגינס בחנות, תחילה ביקשתי לקבל זיכוי על המכנס, המוכרת הציעה לי למדוד גינס אחר והסכמתי להצעתה. לאחר מכן, שהנני כבר לבוש עם המכנס, אמרתי למוכרת שאני מעוניין במידה גדולה יותר שלא הייתה בחנות ולכן אני רוצה זיכוי עד שתהיינה המדה המתאימה. בקופה המוכרת שהיא למעשה בתפקיד האחראית משמרת, הסתכלה שוב על הגינס והתחילה לשאול אותי אם לבשתי\השתמשתי בגינס בעבר ואני טענתי שמדדתי את הגינס רק בבית למשך זמן קצר, מכאן המוכרת אמרה לי שאם כן השתמשתי בו לא אוכל להחליפו, ואני טענתי שלא השתמשתי בו אלא רק מדדתי את הגינס בביתי. על כן היא השיבה שאני משקר לה, ושאמרתי ממש מקודם שאני השתמשתי כבר במכנס. מעבר לכך היא הראתה לי גינס נוסף אחר לגמרי בהשוואה לגינס שלי וגינס זהה במידה אחרת בטענה שהם לא נראים אותו הדבר כיוון שאני השתמשתי בו וכך גם הרחבתי אותו .כפי שמתמע מכך, לא הגענו להסכמה והחלטתי שאני פונה למוכר השני בחנות שמסתבר שהוא המנהל של הסניף, ושמו הוא עמית שמא לפי דבריו. גם איתו ניסיתי לדבר ולהסביר לו שסה"כ מדדתי את המכנס ולא השתמשתי בו בחוץ וכו". גם הוא טען שאינו מסכים להחליף לי את הגינס, או למסור לי זיכוי עליו בגלל שגם לדעתו הגינס נראה אחרת, בנוסף טען שאם הגינס נשאר אצלו בחנות הוא זורק אותו לפח, ממש במילים האלה. בסופו של דבר, הם הציעו לי לפנות לשירות לקוחות. איני מרוצה מהשירות כלל, כיוון שאני חושב שיש לתת לי את כל הזכויות הקיימות לפי קביעת חוקיהם של הרשת או כלקוח בכל רשת באשר תהיה .
מרגיש שקיבלתי שירות מזעזע ולא הולם שלא מנסה לבוא לטובת הלקוח אלא לטובת האינטרסים של בעלי התפקידים בחנות, כרגע אני לא מרגיש צורך לקנות בגדי לבוש בחברה, לפחות לא באותה חנות למרות שהנני לקוח כבר די קבוע בחברה הנ"ל ובחברה השותפה לה ששמה זרה.

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה