פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים וחוסר מענה מצד מנהלת הסניף וסגניתה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ב"ש קניון הנגב סניף חברה:
תיאור הבעיה:

בתאריך 7.11.10 רכשתי מסניף פול אן בר בקניון הנגב, בב"ש, חולצה מכופתרת.
ביום שבת באותו שבוע לראשונה הוצאתי את החולצה מהשקית ולבשתי אותה.
טרם הספקתי לצאת מהבית ואחותי הסבה את תשומת לבי לעובדה לעובדה שהחולצה קרועה בגב בקווי התפר שלה.
כמובן שהורדתי את החולצה מיד ולא לבשתי אותה באותו ערב, שכן לא אצא עם חולצה קרועה!
אינני גרה בב"ש ולכן רק בתאריך 17.11.10 שבתי לאותו סניף בה נרכשה החולצה במטרה להחליפה לחולצה זהה אך לא קרועה!
בסניף המתנתי רבות עד שאתי, שהציגה עצמה מנהלת סניף (רק בדיעבד התברר שהיא סגנית מנהלת), הסברתי לה את שקרה והיא הלכה לראות אם יש חולצה זהה, כששבה אמרה שלא קיימת חולצה זהה במידה הרצויה ולכן לא אוכל להחליפה. אמרתי לה שקיימת חולצה כזאת על הבובה, ואז אתי שינתה את גירסתה ואמרה שבעצם עלי לפנות לשרות לקוחות על מנת שאוכל לקבל אישור להחלפת החולצה.
אמרתי לה שאינני גרה בב"ש, אני סטודנטית, אני עסוקה, ושאין לי זמן וכוחות לטירטורים האלה וביקשתי שתתקשר משם לשירות הלקוחות ותקבל אישור.
אתי לא היתה מוכנה לעשות זאת, וכשביקשתי לדעת מי אחראי עליה ועם מי עלי לדבר היא אמרה שאין לי עם מי לדבר פרט לשירות לקוחות ולא עזרה לי באף אופן או צורה. רק לאחר שנשארתי במקום ואמרתי לה שאינני מתכוונת ללכת משם בלי פיתרון, שהיא כמנהלת סניף אמורה לתת לי היא פתאום קראה לתמי, מנהלת הסניף האמיתית שתדבר איתי.
אני תוהה מדוע אתי היתה צריכה לעשות הצגות ש"לא קיימת חוצה במלאי", למה היא שיקרה בנוגע לתפקידה מלכתחילה, ולמה אני צריכה להתווכח על מנת להגיע לדבר עם מישהו בעל תפקיד בכיר יותר משלה.
חשוב לי לציין שלמרות שהסברתי לאתי את השתלשלות העניינים היא לא היתה מוכנה להחליף לי את הפריט, ואילו לקוחה אחרת שבאה להחליף נעליים שננעלו כבר והתלכלכו בתחתית, והלקוחה הודתה שהלכה איתם אך המידה לא טובה בעיניה- אותם היא כן החליפה. אבל חולצה שנלבשה בבית בלבד והיתה קרועה מלכתחילה לא ניתן להחליף? השיקולים של אתי מאוד מוזרים בעיניי.
לאחר שתמי הגיעה והסברתי לה את המקרה היא החליטה להיטפל לעובדה שהחולצה נלבשה כבר ולא הועיל כל נסיון הסבר שהחולצה נלבשה בבית ולא הספקתי לצאת איתה ביכלל משום שהיתה קרועה!
מה גם, שגם אם המקרה היה קורה בגלל שהחולצה כבר נלבשה לערב שלם, אינני מבינה מדוע אני אמורה להשלים עם העניין כשהבעיה היא באיכות הבגד, שכן הבגד קרוע בתפר שלו בגב!
מטרת הקנייה היא לבישת הבגד ולא להשאירו בארון, החולצה לא נקנתה לשם לבישה חד פעמית ולא ייתכן שלאחר לבישה אחת אצטרך לזרוק את החולצה לפח, אני זכאית לזיכוי או החלפת המוצר ע"פ חוק ואין מקום אפילו להתווכח!
תמי אמרה לי שהאפשרות היחידה הניצבת בפניי היא לשלוח את החולצה לבדיקות מעבדה ורק כשתחזור אם יהיה אישור אז לקבל זיכוי, או שאפנה לשירות הלקוחות.
הסברתי גם לה פעם נוספת שאין לי זמן לטלפונים ועבודה מיותרת עם שירות לקוחות ושתתקשר היא מהסניף לשירות הלקוחות ותעזור לי בפתרון הבעיה. אך גם בזה תמי לא היתה מוכנה לעזור לי.
אני תוהה מדוע עלי לשלוח את החולצה למעבדה כשרואים בוודאות שהתפר פרום והתפר בצד השני עוד להיפרם גם הוא? למה שלא אקבל תמורה לכספי בו במקום?
לא מספיק שהחולצה נקנתה לערב ספציפי, ולא לבשתי אותה בשל היותה קרועה, אני גם אמורה לטרטר את עצמי בהחלפות וזיכויים, שרותי לקוחות, והמתנה למעבדה? על מה ולמה?
בדיוק כמו שקיבלתם את הכסף במקום אני רוצה לקבל תמורה לכסף במקום! ע"פ חוק מחובתכם לזכות או להחליף לי את החולצה!
אני סטודנטית, אני עובדת, אני לא גרה בב"ש, אני עסוקה ואין לי זמן לטירטורים והמתנות מיותרים!!
כל התנהלות העניינים בסניף היא מעורערת, לא יציבה, ובטח שלא מיועדת שירות לקוחות.
השקרים של סגנית המנהלת, אתי, וכן חוסר המענה לבעיות לקוחות של המנהלת תמי.
שתיהן אינן מבינות דבר בשירות לקוחות, התנהגות נאותה, ומענה פיתרון הולם לבעיות!
שוב, אני אציין, אין לי זמן לטרטורים ושליחת חולצה למעבדה. אני רוצה לקבל מענה לכספי בו במקום!
שינוי היחס מצד האחראים על סניף קניון הנגב וכן התנצלות וכמובן שהחלפת החולצה או זיכוי באופן מיידי וכן פיצוי על העלבון השקרים בזבוז הזמן והיחס הבוטה! פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה