פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מזכים על נעליים, אבל גם לא מתקנים אותם. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי נעל לפני 4 חודשים. הנעל נקרעה בצידה(דבק שהתנתק), והסוליה גם כן, נקרעה. שלחתי לשירות לקוחות, רק בשביל לקבל החלפה על הנעל..
התקשרו אליי מהסניף במלחה ואמרו "נעל ששלחת לתיקון הגיעה, נא לבוא לקחת". שמחתי, חשבתי שתיקנו אותה.
התקשרתי לשירות לקוחות לבדוק איך יכול להיות שתיקנו, הרי בפול אנד בר אין תיקוני נעליים, והיא אמרה(נציגה) שלא זיכו אותי ושהנעל נקרעה מגורם חיצוני.
ובנוסף היא אמרה שיש לי את הנעל כבר ארבעה חודשים!!!!ושהשתשמתי בה מספיק זמן.
כנראה שה300 שקלים שלי שווים 4 חודשים. היא הפנתה אותי לשלוח פקס או מייל לשירות לקוחות, בזמן שהיא הנציגה שלהם.
תוך כדי שיחה שמעתי אותה אומרת "הופפפ"....כאילו אין לה כוח לענות לי. כי אין הדבר הגיוני שהנעל תיקרע לי בצורה כזו בתוך זמן קצר שאני בסך הכל הולך איתה.
הדבר פגע באמון שלי בחברה.

עוגמת נפש סוג הנזק :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות קבוצת ZAR שם ותפקיד:
שלום רב,

אנו מודים על פנייתכם.
פניית מר סיקרון תיבדק.

בברכה,
תגובה:
בדיקה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה