פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם בסוודר חדש שנרכש נושא התלונה:
זך ליאת שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' יוני נתניהו, אור יהודה כתובת:
קניון רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי בחודש דצמבר סוודר יקר מחנות פול אנד בר. בפעם הראשונה שכיבסתי את הסוודר ביד, וללא בגדים נוספים, יצא משני הפסים הצבעוניים שהיו במרכז הסריג, צבע שהכתים את הסריג במקביל לפסים.
ניגשתי לחנות וציפיתי לקבל זיכוי במקום, אולם, המוכר בחנות ציין בחוסר סבלנות כי הוא ישלח את הסריג לבדיקה וכך נעשה.
כעבור שבוע, קיבלתי מכתב הביתה ובו נרשם כי הסריג נבדק במעבדה ונמצא כי הכתמים לא נוצרו בגלל פגם במוצר אלא בגלל טיפול לקוי ולכן הם מצאו לנכון שלא לזכות. הופתעתי מאוד ממכתב לקוני זה וניסיתי לשוחח עם שירות הלקוחות, במשך מספר ימים, אולם לא היה מענה אנושי והם גם לא טרחו לחזור להודעות שהשארתי במענה הקולי. לבסוף, שלחתי להם פקס ובו התלוננתי על השירות הגרוע ועל כך שהם טעו בבדיקה ולא התייחסו לכך שציינתי כי הסריג לא כובס עם שום פריט ולכן הצבע יצא רק מהסריג עצמו.
בנוסף, ציינתי כי רואים בבירור כי הכתמים בחולצה הם בצבע (כחול) הזהה לצבע הפסים ואף הכתמים נמצאים בסמוך לפסים.
לאחר מספר ימים, יצרה איתי קשר נציגת שירות הלקוחות וציינה שאין בכוונתם לבדוק את התלונה שוב ומבחינתם אין כל פגם במוצר!
אני מעוניינת בקבלת פיצוי כספי על הסריג היקר שרכשתי וכן על עוגמת הנפש שנגרמה לי.
אשמח לסיוע מצידכם וכן ברצוני ליידע אחרים שלא לרכוש בחנות זו, שכן קיבלתי שירות גרוע מאוד ומוצר פגום, בעוד שכל חנות אחרת, היתה מפצה אותי במקרה זה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי על מחיר הסריג ופיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז הז פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה