פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת חולצה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה31.12.10 רכשתי חולצה בפול אנד בר בסניף הגרנד קניון בחיפה.
במעמד הקנייה נאמר לי ע"י המוכרת יש לי יש שלושים ימי החלפה על הפריט.
החולצה נקנתה בשווי של 99.90 ש"ח.
בתאריך ה13.1.11 הלכתי לסניף פול אנד בר בקריון על מנת להחליף את הפריט שכן התחרטתי והחולצה לא לטעמי.
סגכנית המנהלת בסניף, גבריאלה אמרה לי כי עברו 5 ימי ההחלפה שכן מדובר בפריט מסוף עונה, אך אמרתי לה כי המוכרת בגרנד קניון אמרה לי כי ההחלפה תוך 30 ימים. זו בתשובתה אמרה לי כי תסתכל בברקוד, מופיע בין עשרות הספרות שם האות I ו0, שכן בגלל זה מדובר בפריט מסוף עונה.
אמרתי לה שאני בתור לקוח איני יודע להסתכל בברקוד ולהבין זאת, ויתרה מזאת, נציגתכם אמרה לי שההחלפה היא תוך 30 יום.
זו סירבה בתוקף להחלפת הפריט והפנתה אותי לשירות לקוחות.
לאחר המתנה רבה בטלפון לשירות לקוחות ענתה לי נציגה בשם ירוש, שזו גם כן לא עזרה לי וסירבה להתגמש ולזכות אותי על הפריט. בטלפון השני שלי לשירות לקוחות ענתה לי נציגה בשם מעיין שגם כן לא עזרה כלל לפיתרון הבעיה, ובבקשתי לאחראית משמרת או מנהלת, אמרה כי אי אפשר ואם ארצה אפנה בפקס או במייל.

אני רוצה להבהיר שמדובר בשירות לקוחות פשוט מזוויע, בתור לקוח שהוציא אלפי שקלים בזארה ופול אנד בר במשך השנים, לא ציפיתי לשירות כזה גרוע על החלפה של חולצה ששולמה במיטב כספי.

אין ספק שזוהי רכישתי האחרונה ברשת עקב עוגמת הנפש והזלזול בלקוח מצד החברה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי של 99.90 שקלים בגין החלפת החולצה. פתרון נדרש :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה