פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחליף מעיל מסריח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון רמת אביב כתובת:
קניון רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מעיל בפול אנד בר ברמת אביב כאשר לבשתי את המעיל עלה ממנו ריח מסריח (ברור שהוא לא נלבש על הגוף אך שמתי לב שכאשר הפנים של המעיל מתחמם מחום הגוף עולה ממנו ריח מסריח) פניתי לסניף ומנהל הסניף החליט כי אין במעיל ריח, הסברתי לו כי הוא צריך ללבוש אותו כדי להבין והוא סרב. התקשרתי לשירות לקוחות של פול אנד בר וזארה ואמרו לי להביא את המעיל לסניף והם ישלחו אותו אליהם. (לא ברור מדוע המנהל לא עשה זאת! הוא טען שאין לו סמכות!! אז בשביל מה אתה נקרא מנהל חנות אם אין לך לא שיקול דעת ולא סמכות??) המעיל נשלח אליהם ביום 14/2/11 ובקבלה נרשם שהם מחזירים תשובה תוך 14 ימים. התקשרתי אליהם ביום 8/3/11 (עברו חלפו ה-14 ימים!) ונאמר לי ע"י השירות לקחות כי עדיין אין תשובה. התקשרתי ביום המחר 9/3/11 ונאמר לי "שאתמול חיפשו אותי מהסניף" מעניין מדוע פתאום חיפשו אותי מהסניף... לאחר כל זה מוסרת לי הבחורה מהשירות לקוחות שהתשובה הגיעה שלילית ושאני אבוא לקחת את המעיל כי הם לא מחליפים לי אותו! נו מה חשבתם פול אנד בר יקרים שיש לכם עסק עם מטומטמים? אין בכוונתי לקחת את המעיל הוא יכול להשאר אצלהם לא אכנס לקנות שם יותר דבר. בשביל מה יש שירות לקוחות אם הם לא מבצעים את עבודתם? יש הרבה מה ללמוד מS WEAR הם יודעים להתנהג ללקוחות שלהם ברצינות וזו הסיבה ששם אני קונה בלי חשבון כי אני יודעת שאם משהו לא יסתדר תמיד יחליפו לי ואפילו יחזירו כסף! שם אני קונה בכ-2000 ש"ח בחודש.
כספי סוג הנזק :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה