פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון בציבור נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון רוטשילד כתובת:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי אחה"צ לסניף פול אנד בר בראשל"צ ורציתי להחליף פריטים שנקנו שבוע קודם לכן במחיר מלא ונאמר לי במעמד הקניה שיש ביכולתי להחליף תוך חודש את הפריטים. המוכרת אמרה שאין אפשרות להחליף והיא תדבר עם המנהלת, כאשר המנהלת יצאה היא הכירה אותי והיא יודעת את כוח הקניה שלי בסניף אך בחרה להיות קשה ולהסביר לי שלא תחליף ללא קבלה למרות שיש ביכולתה לשחזר אותה היא אמרה שנפלו המחשבים ושאני אוכל להחליף רק פריט אחד, כמובן שפה כבר התעצבנתי ממש ואמרתי שזה לא בסדר וגברת אולה מנהלת הסניף בהתקף כעס חטפה את הבגדים והכניסה לשקית וביקשה ממני "תשברי את הראש עם שירות לקוחות" אני כעסתי והיא פשוט הניפה את ידה לעברי וצעקה:תסתלקי תסתלקי תסתלקי...מהחנות שלי וקירבה את פניה אלי וזה הרגיש ממש אלימות! כמובן שפניתי לשרות לקוחות והם מעדיפים להאמין לה ולא ללקוחה וזה השירות לקוחות הכי הכי עלוב שניתקלתי בו אי פעם! יש לציין שכל הרכישות שלי ושל ילדיי הם בחנויות מקבוצת זארה אני שוקלת לתבוע אותה אישית ואת זארה על חוסר רגישות מצידם.
עלבון סוג הנזק :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה