פרטי התלונה

תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רחובות כתובת:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי חנה ואני תושבת קרית גת, כאם לילד מתבגר (ומאחר ואין סניף בקרית גת) אנ מבצעים את הקניות בקניון רחובות. לפני כחודשיים רכשתי לבני מכנס בהיר אשר לבש אותו פעם אחת בלבד!! בכביסה הראשונה (חשוב לציין שכיבסתי בעדין מאוד!!!) החלק האחורי של המכנס הוכתם מהתוית החומה שנמצאת מאחור, מעל הכיסים. התקשרתי לחנות דרך 1599 ואף פעם אין תשובה!! דרך מספר אחר שנמצא באתר גם לא היתה תשובה. נאלצתי לנסוע שוב - (בזבוז זמן יקר שלי.. ודלק) כשהגעתי אחת המוכרות - בשם דניאל הראתה נכונות לעזור בדקה דרך המחשב כי באחד הסניפים אכן קיים ג'ינס אחר וביקשה ממני למלא פרטים בטופס שהגישה לי ואמרה כי תיצור עימי קשר. (תמוה בעיני כי היא לא רצתה כלל לקחת את המכנס חזרה אלא כשאגיע לקחת את המכנס החלופי..!!) עברו כבר שבועיים ועדיין לא קיבלתי לא טלפון ולא מכנס!! טלפון אקראי שמצאתי באתר, לאחר חיוגים רבים ענו לי .. אך מקניון "סי מול"- בחורה בשם ניקול (אם זכרוני אינו מטעני, עם מבטא צרפתי) הבטיחה להעביר את מספר הטלפון שלי בשנית לסניף רחובות... אך עדיין לא קיבלתי תשובה!!! זהו לדעתי זילזול לשמו!!! אני לחנויות של פול אנד ביר לא אכנס ואדאג להפיץ זאת בכל מקום שאליו אגיע... אך ראשית אני שוקלת תביעה על בזבוז כסף וזמן היקרים לי מאוד ובמיוחד על עוגמת הנפש שנגרמה לי ולמשפחתי... חשוב לציין שהמחיר המכנס הוא לא רק המחיר הנקוב על התוית אלא יש להוסיף, דלק... זמן...- עצוב שכך מתנהלים הדברים!!
בזבוז כסף וזמן סוג הנזק :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
מוקד שירות לקוחות קבוצ שם ותפקיד:
שלום רב,
מוקד השירות של קבוצת ZARA יצור קשר עם גב' עזרן, אשר מעולם לא פנתה אלינו טרם פנייתה לאתרכם.
להבא מומלץ פשוט לפנות למוקד שירות הלקוחות של הקבוצה, אשר ניתן להגיע אליו דרך אותו הנתב דרכו ניסתה גב' עזרן ליצור קשר עם חנויות שונות 1599-510-510, וכך להיות בטוחים שהפניה תטופל עד הסוף.
בברכה,
תגובה:
יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה