קניית שימלה פגומה וחוסר היענות להחליף אותה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי שימלה עם חגורה, ולאחר שלבשתי אותה ראיתי שיש חור שהחגורה הסתירה.
כששלחתי את השימלה לשירות לקוחות הם אמרו לי שהחור נוצר כשלבשתי אותה ולא היה שם קודם.
החור נראה עגול להפליא, ועל כן יהיה בלתי סביר להגיד שנוצר כשלבשתי את השימלה.
בנסיבות העניין היה מצופה ששירות הלקוחות יאפשר לי את החלפת הפריט, אולם שירות הלקוחות היה בלתי אדיב וחצוף (מעין ויפית)
מיותר לציין שאני, לקוחה שקונה הרבה ב"זארה" ו"פול אנד בר", לא אכנס לחנות ואקנה מסחורתה. כמו כן אספר על המקרה לכל החברים שלי ואשכנע אותם לא לקנות גם כן.
קניתי את השימלה ולא רק שלא החליפו או תיקנו אותה, בזמן שהיא הייתה ב"שירות לקוחות בבדיקה", שלא הניב כלום, גם לא יכלתי להנות ממנה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת פריט בפריט |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|